Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:41:31 GMT

دادستان شیراز: کشت خشخاش در جنگل‌های فارس کذب است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۹۲۸

دادستان شیراز: کشت خشخاش در جنگل‌های فارس کذب است

دادستان عمومی و انقلاب شیراز خبر منتشر شده مبنی بر کشت خشخاش در جنگل‌های فارس را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، در پی اظهارات کارشناس محیط زیست کشور مبنی بر کشت خشخاش در جنگل‌های فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس این اظهارات را نشر اکاذیب خواند.

حیدر آسیابی با اشاره به اظهارات پدر کویرشناسی ایران در خصوص کشت خشخاش بعد از تخریب عمدی جنگل‌ها در استان فارس، تصریح کرد: این اظهارات کاملاً غلط و فاقد پایه و اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اظهارات را قابل پیگرد خواند و تأکید کرد: مصاحبه کننده محترم و خبرگزاری منتشر کننده مصاحبه باید پیش از هر اقدام صحت گزارش دریافتی خود را با منابع موثق بررسی و سپس اقدام به انتشار خبر نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: دستگاه قضائی استان در حال بررسی موضوع و کشف منشأ خبر کذب و بی اساس مطرح شده بوده و قطعاً با عوامل خاطی، برخورد قضائی در دستور کار خواهد بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان شیراز کشت خشخاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پرواز‌ها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که از بامداد امروز جمعه به دلیل حفظ ایمنی کنسل شده بود از سر گرفته شد.
فخرالدین کشاورز گفت: طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران درباره تعلیق پرواز‌ها در چند فرودگاه کشور؛ فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حالت تعلیق درآمده بود لذا پرواز‌ها در این فرودگاه به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شده بود.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم اکنون پذیرش مسافر دارد.

دیگر خبرها

  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود