Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@02:19:33 GMT

لاریجانی: سفر شینزوآبه حاصل‌ رویکرد عقلایی ایران است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۹۰۰۲

لاریجانی: سفر شینزوآبه حاصل‌ رویکرد عقلایی ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی حضور نخست‌وزیر ژاپن در ایران را حاصل رویکرد عقلایی تهران عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در حاشیه سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام احمد احمدی در جمع خبرنگاران درباره حضور نخست‌وزیر ژاپن در تهران، گفت: در مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای ما همیشه علاقمند به گفت‌وگو با دوستانمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن یکی از کشورهایی است که در سال‌های گذشته همیشه با جمهوری اسلامی ایران رایزنی و مراودات اقتصادی داشته است.

وی افزود: همچنین از کشورهای اروپایی مانند آلمان، افرادی به تهران سفر کرده‌اند و حجت‌الاسلام روحانی، رئیس‌جمهور هم سفری به خارج از کشور به منظور حضور در اجلاس شانگهای دارند و با بسیاری از مسئولان کشورهای مختلف مانند روسیه و چین ملاقات‌هایی را خواهند داشت.

لاریجانی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که موضع ایران برای حل مسائل، از طریق گفت‌وگو است، اما طرف‌های مختلف اگر در این موضوع اهلیت لازم را داشته باشند و درست عمل کنند، حل و فصل مسائل راحت‌تر انجام می‌شود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: متأسفانه آمریکایی‌ها در حال ایجاد مشکل هستند، لذا حضور آبه شینزو، ‌نخست وزیر ژاپن در ایران حاصل رویکرد عقلایی ایران است که مسائل را از طریق گفت‌وگو دنبال می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لاریجانی شینزو آبه برجام ترامپ علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در مراسم استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهوری اسلامی ایران، پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از یگان تشریفات، بازدید کردند و آقای رئیسی به رسم دوستی و یادبود، نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان، کاشت.

سپس، رئیس جمهور کشورمان و نخست‌وزیر پاکستان، اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.   آقای رئیسی و شهباز شریف، پس از مراسم استقبال رسمی، دیدار و گفتگوی خصوصی داشتند.

دیگر خبرها

  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران