Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@13:46:13 GMT

پاتوسی چگونه سپاهانی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۹۱۹۳

پاتوسی چگونه سپاهانی می‌شود؟

به گزارش وانانیوز، 

چند روز پیش در خبری اعلام کردیم آیاندا پاتوسی ستاره تیم فوتبال استقلال که نیم‌فصل دوم به لیگ برتر ایران آمد، با پایان لیگ مدنظر باشگاه سپاهان اصفهان قرار گرفته و حتی مذاکراتی با مسئولان این باشگاه داشته است.

در این میان نکته جالب توجه چگونگی عقد قرارداد سپاهان با این بازیکن است. باشگاه استقلال باید مبلغی حدود ۲۴۰ هزار دلار بابت رضایت‌نامه دائم پاتوسی به باشگاه کیپ‌تاون آفریقای جنوبی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که این مبلغ پرداخت شود پاتوسی برای مدت ۲ سال بازیکن استقلال خواهد بود.

البته در شرایطی که استقلالی‌ها موفق به پرداخت این پول به باشگاه سابق پاتوسی نشوند، آن وقت هر باشگاهی توان پرداخت رضایت‌نامه این بازیکن را داشته باشد، می‌تواند به راحتی راهی هر تیمی از جمله سپاهان شود. نکته جالب اینجاست که سپاهانی‌ها به شدت خواهان این بازیکن هستند و امیر  قلعه‌نویی از مدیران باشگاه خواسته تا هرطور شده این بازیکن را به سپاهان بیاورند. با تعلل استقلال در پرداخت پول رضایت‌نامه به باشگاه آفریقایی، تقریبا حضور پاتوسی در سپاهان قطعی می‌شود، چرا که هم قلعه‌نویی این هافبک بازیساز را می‌خواهد و هم سپاهان توان مالی پرداخت رضایت‌نامه را دارد.

البته امیر قلعه‌نویی نمی‌خواهد در این ماجرا استقلالی‌ها دلخور شوند. او از باشگاه سپاهان خواسته تا درصورت منتفی شدن حضور این پاتوسی در تهران، به شدت پیگیر جذب او شوند. در گذشته سپاهان بازیکنانی نظیر جانواریو، خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده را از استقلال گرفت که هوادارن این تیم را ناراحت کرد. با تجربه قبلی، سرمربی سپاهان که همواره خودش را استقلالی می‌داند، به‌رغم علاقه به این بازیکن خارجی نمی‌خواهد حاشیه‌ای برایش ایجاد شود و هواداران استقلال از او آزده خاطرشوند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال سپاهان پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: فرشاد احمدزاده نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریع‌تر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به بیانیه سپاهان؛ حقیقت را روایت نمی‌کنید! بحران و محرومیت های تمام نشدنی در سپاهان

دیگر خبرها

  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)