Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار تصویری توسط علی علیپور مهاجم پرسپولیس در کنار حسین حسینی و در کنار آن بکاربردن یک «ایموجی» بمب این شایعه را بوجود آورده است که دروازه بان جوان استقلال قرار است برای فصل بعد راهی تیم رقیب شود. شایعه‌ای جنجالی که البته از سوی هیچکس تایید نشد و علیپور هم عکس خود را از شبکه‌های اجتماعی حذف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در همین حال امروز شایعه انتقال مهدی رحمتی به پدیده هم رسانه‌ای شد و اخباری مبنی بر توافق این دروازه بان کهنه کار برای پیوستن به تیم مشهدی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد همه اینها نوعی تهدید دروازه بان جوان استقلال به احتمال ماندن رحمتی در این باشگاه باشد و در مقابل هم رحمتی شایعه رفتنش را سر زبان ها انداخت.

مدتهاست که بحث جدایی یکی از این دو ( بین رحمتی و حسینی) از استقلال به گوش می‌رسد و احتمال جدایی یکی از این دو دروازه بان از استقلال جدی است. هر دو دروازه بان با توجه به آمادگی خوبی که دارند می‌خواهند در تیمی حضور داشته باشند که فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنند و همین مسئله باعث شده که حفظ هر دو دروازه بان در استقلال ممکن نباشد. باید منتظر باشیم و ببینیم که در نهایت کدام دروازه بان در استقلال ماندنی می‌شود و مقصد بعدی دروازه بان دیگر آبی‌ها کجاست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسینی رحمتی شینزو آبه حیات شبانه ژاپن نزار زاکا آیت الله محقق کابلی جولیان آسانژ هادی حق شناس تروریسم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

مدافع اسلواکیایی پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در پایان فصل جاری از این تیم جدا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان اشکرینیار که تابستان اخیر به حضور 6 ساله‌اش در اینتر پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، ممکن است تابستان پیش رو و پس از تنها یک فصل حضور در این تیم از PSG جدا شد. روزنامه فرانسوی «اکیپ» چاپ پاریس در این خصوص گزارش داد؛ اشکرینیار 29 ساله ممکن است در تابستان پیش رو به حضورش در پاری‌سن‌ژرمن پایان دهد.

مدیران پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد این مدافع اسلواکیایی ناراضی و بر این باور هستند که او آن‌طور که باید در این تیم جواب نداده است، به همین خاطر ممکن است در پایان فصل جاری او را در لیست فروش قرار دهند. عملکرد اشکرینیار نتوانسته کادر فنی پاری‌سن‌ژرمن را متقاعد کند و در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای او هستند.

اوسیمن در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن

اشکرینیار که تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در 26 بازی برای به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت