Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ناصری روز چهارشنبه در نشست شورای عشایری بیرجند افزود: امسال بخشی از اعتبارات عمرانی شهرستان در ارتباط با تکمیل راه های حوزه عشایری شهرستان هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: اهالی منطقه عشایری شاخن بیرجند تقاضای راه جدیدی دارند که احداث این راه، بن بست دهستان شاخن به شهرستان قاین را بر می دارد، این موضوع بارها پیگیری شده و برای تامین اعتبار آن فرمانداری نیز همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیرجند ادامه داد: احداث این راه جدید در آینده راه ارتباطی مهمی برای مردم منطقه خواهد بود که راه اصلی و دسترسی در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی یادآور شد: علاوه بر بحث راه که مشکل زیرساختی است مساله خاص غیر قابل حلی در منطقه شاخن وجود ندارد، برای تکمیل راه این منطقه که کار زیرسازی آن نیز انجام شده است با مساعدت امور عشایری پروژه را به اتمام خواهیم رساند.

ناصری با بیان اینکه عشایر منطقه شاخن مشارکت خوبی با مسئولان و اجرای پروزه های عمرانی دارند گفت: با تکمیل پروژه های در دست اجرا شاهد مهاجرت معکوس به این منطقه خواهیم بود.

وضعیت نامناسب جاده در روستای شاخن شهرستان بیرجند عبور و مرور را برای ساکنان این منطقه دشوار کرده است.

پروژه عمرانی روکش آسفالت جاده در روستای شاخن شهرستان بیرجند بعد از گذشت ۶ سال به صورت نیمه کاره رها شده و وضعیت نامناسب جاده تردد را برای ساکنان این منطقه دشوار کرده است.

۷۵۵۷ * ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه نیمه تمام راه عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان با بیان اینکه پروژه‌های با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت باید تکمیل شوند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اولویت خود را تکمیل پروژه‌های با پیشرفت ۸۰ درصد قرار دهند و باید مابقی اعتبارات را دریافت کنند.

او با تأکید بر لزوم توجه به دریافت اعتبارات به منظور تکمیل طرح‌هایی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد توسط دستگاه‌های اجرایی افزود: دستگاه‌های اجرایی برای دریافت مطالبات و اعتبارات خود باید ارتباط خود با مرکز را بیشتر کنند و از هیچ تلاشی در این مورد دریغ نکنند. 

استاندار گیلان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان ابتدا باید پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته خود را تعیین تکلیف کنند و از طریق طرح مولدسازی طرح‌ها را تکمیل و سپس برای تخصیص اعتبارات خود تلاش کنند.

عباسی همچنین با بیان اینکه دولت در طرح مولدسازی دست دستگاه‌های اجرایی را باز گذاشته است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی عملکرد خود بوده و اقدامات دولت را برای رسانه‌ها بیان کنند.

او با تأکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در گیلان توسط دستگاه‌های اجرایی افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند و هیچ عذری در این مورد پذیرفته نیست.

استاندار به نقش بانک‌ها در تخصیص تسهیلات و تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی مهم در گیلان اشاره و تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطا شده مربوط به سفر رئیس جمهور به این استان باید توسط تیم اقتصادی دولت مشخص شود.

به گفته عباسی، بودجه سال آینده هنوز اعلام نشده و بودجه سال گذشته باید به طور کامل تخصیص پیدا کند، زیرا اکنون بهترین فرصت برای تکمیل پروژه‌ها به دلیل وضعیت خوب آب و هوایی است.

او بر مطالبه‌گری دستگاه‌های اجرایی در خصوص حل مشکلات در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: اگر نهادی با دستگاه‌های اجرایی همکاری نمی‌کند باید تعیین تکلیف شود که دلیل انجام آن مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است