Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان از گردش مالی واحدهای تولیدی در خارج از این استان انتقاد کرد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری در جلسه بررسی مشکلات بانکی برخی واحد‌های تولیدی اظهار داشت: نیاز است این حمایت جدی‌تر دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صنعتی بودن استان سمنان، فعالیت واحد‌های بزرگ صنعتی و افزایش روزافزون میل به سرمایه‌گذاری در استان سمنان افزود: باوجود مشکلات اقتصادی، افزایش یک و نیم برابری انعقاد قرارداد در شهرک صنعتی در سال 97 نسبت به سال 96 بسیار قابل‌ملاحظه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان از نشانه‌های افزایش میل به سرمایه‌گذاری در استان سمنان را افزایش 2 و نیم برابری مساحت زمین‌های واگذارشده به صاحبان صنایع از سوی شهرک‌های صنعتی و افزایش 2 برابری تعداد جوازهای صادرشده عنوان کرد.

خراسان رضوی| صدور پسته خوشاب به 5 کشور دنیا؛ گردش مالی 750 میلیاردی پستهشرکت‌های بزرگ معدنی از انتقال گردش مالی به استان کرمان تمکین نمی‌کنندگردش مالی 60 هزار میلیارد تومانی دو شرکت تعاونی البرز ایرانیان و ولیعصر

عسگری با تأکید بر توجه و حمایت از ظرفیت‌های مطلوب صنعت استان سمنان گفت: پیگیری طرح‌های توسعه‌ای یکی از دلایل موفقیت واحد‌های استان سمنان است.

وی گفت: انجام گردش مالی واحدهای تولیدی در بانک‌های استان سمنان یکی از الزامات استفاده این واحدها از تسهیلات بانکی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان اظهار داشت: پرداخت مالیات از سوی مدیران و صاحبان واحد‌های تولیدی در استان سمنان باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیسی به سمنان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ طی سفر استانی به سمنان سفر کرد و د آیین بهره برداری از چند کارخانه و تولیدی حضور پیدا کرد.

ورود به استان سمنان خوش آمد گویی مادر شهید به رئیس جمهور صحبت‌های رئیسی در بدو ورود به سمنان خوش آمد گویی مقامات استانی به رئیس جمهور در فرودگاه طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان استقبال متفاوت مردم سمنان از رئیس جمهور استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان