Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@22:18:34 GMT

فینالی پرستاره در غربی ترین نقطه تهران (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۹۵۸۰

فینال جام رمضان با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس و بادران در حالی برگزار شد که قضاوت آن بر عهده علیرضا فغانی قرار داشت.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  فینال جام رمضان از دقایقی پیش در سالن غدیر بین دو تیم پرسپولیس و بادران برگزار شد که قضاوت آن بر عهده علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان قرار دارد.


بازیکنانی مثل مجتبی شیری، محمدرضا حیدریان، سهراب انتظاری، کاظم محمودی و محمود خوراکچی حضور دارند و هدایت آن‌ها بر عهده مرتضی فنونی زاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر نیز بادران با مربیگری فرهاد کاظمی در این مسابقات شرکت کرده و حالا مسابقه فینال را با پرسپولیس برگزار می‌کند.

 


پیش از این نیز تیم منتخب 98 دیدار رده بندی را انجام داده بود که حضور چهره‌هایی مثل کریم باقری و خداداد عزیزی در آن جالب توجه به نظر می‌رسید.

 

پرسپولیس تهران بادران تهران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پرسپولیس تهران بادران تهران دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرستاره قدس و جیغ نتانیاهو

ترکیب دو تابلوی «شب پرستاره» اثر ونگوگ و تابلوی «جیغ» اثر ادوارد مونک؛ به خوبی حال و روز سرزمین‌های اشغالی و بنیامین نتانیاهو را در شب «وعده صادق» روایت می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شب‌های قدس برای سال‌ها تاریک بود. ستاره‌ها بودند، ماه بود، خورشید هم هر روز از مشرق طلوع و در غرب غروب می‌کرد؛ اما روزگارِ آنجا تاریک بود. سالیان سال آنجا و در سرزمین‌های اشغالی کسی نشانی از امید ندیده بود. آنجا سرزمینی اشغالی است که چشمِ صاحبان اصلی‌اش همچنان روی آن مانده و خواهد ماند.

بالاخره در پسِ هر تاریکی، روشنایی در راه است و شبِ قدس هم بالاخره ستاره باران شد. ستاره‌هایی به بزرگیِ ستاره‌هایِ تخیلِ ونسان ونگوگ در تابلویِ مشهورِ «شب پرستاره»؛ ونگوگ زمانی که براساس تخیلاتش تابلوی «شب پرستاره» را کشید، شاید هرگز تصور نمی‌کرد که روزی روزگاری این تصورِ ذهنی او تا این حد به واقعیت تبدیل شود.

انتشار نماهنگ خاک اجدادی پس از عملیات وعده صادق

نخستین ساعات بامدادِ یکشنبه را در فلسطین اشغالی هرگز کسی از یاد نخواهد برد. موشک‌ها و پهبادها بر فراز سرزمین‌های اشغالی پرواز می‌کردند؛ پرواز موشک‌ها آنچنان پرتعداد بود که هر کدام مانند ستاره‌ای بزرگ بر آسمانِ اورشلیم می‌درخشیدند و طیِ مسیر می‌کردند. شخصی در آنجا و در کنار مسجدالاقصی از زاویه‌ای که گنبد مسجد در تصویر مشخص است، حرکتِ پهپادها و موشک‌ها را برفراز آسمانِ اورشلیم ثبت کرده است؛ تصویری که خیلی زود جهانی شد.

انتشار همین تصویر بود که ایده‌ی آسمانِ پرستاره‌ی اورشلیم را شکل داد. آسمان اورشلیم در شب حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی،‌ در حالی به نقاشیِ ونگوگ تشبیه شد که نفسِ حمله به اسرائیل، شباهت‌های مفهومی بسیاری به نقاشیِ «شب پرستاره» ونگوگ دارد.


نخستین بار مهدی سرکانی، این تصویر را که خودش مبدع آن بوده در اینستاگرام منتشر کرده است.

نام این اثر ونگوک همانطور که گفته شد، شب پرستاره بود؛ در عملیات ایران هم شب فلسطین اشغالی پرنور شد؛ هر کدام از موشک‌ها‌ و پهپادهای ایران مثل چراغی آسمان را روشن می‌کردند و آنها که «باید» از پدافند می‌گذشتند هم گذشتند و به هدف اصابت کردند.

با شب پرستاره‌ی ایران می‌شود ماه ها و سال‌های بعد هم آثار هنری خلق کرد.

ونسان ونگوگ از نقاشان سبک پست امپرسیونیسم بود، این سبک زمانی به وجود آمد که نقاشی از فضای سنتی خود خارج شده و دریچه ای به روی ذهن و روح هنرمندان باز کرده بود.

در واقع نقاشانِ سبک پست امپرسیونیسم به نوعی برای دیگر هنرمندان الهام‌بخش بودند و دریچه‌های تازه‌ای را برای آنها باز کردند.

پاسخ موشکیِ ایران به شیطنت اسرائیل هم برای تمام کشورهای منطقه و البته دنیا الهام‌بخش بود. آنها فهمیدند که گنبد آهنینی که رژیم صهیونیستی از آن دم می‌زد، نفوذپذیر است. این حمله تمامِ معادلات را درباره اسرائیل به هم زد. دنیا انگشت به دهان مانده از آنچه رخ داده است.

از سوی دیگر مردمانِ ساکن در سرزمین‌های اشغالی بودند که از چندین روز قبل از حمله موشکی و پهبادی ایران، در وحشتی عجیب فرورفته بودند. آنها همه چیز را تعطیل کرده بودند و حتی خبر آمد که به جمع کردن آذوقه هم روی آورده‌اند. اگر بخواهیم وحشتِ مردمانِ ساکن در سرزمین‌های اشغالی و البته وحشت مسئولانِ رژیم صهیونیستی از حمله‌ی موشکی و پهبادی ایران را به تصویر بکشیم، شاید بهترین گزینه تابلوی «جیغ» باشد.

«جیغ» را ادوارد مونک نقاش سبک اکسپرسیونیسم کشیده که روایتی از وحشتِ یک مرد روی یک پل است. شاید به جای تصویر آن مرد روی آن پل در نقاشیِ‌ ادوارد مونک، بتوان چهره‌ی بنیامین نتانیاهو را تصور کرد که از پاسخ مقتدرانه‌ی کشورمان به شدت در وحشتی عجیب فرورفته است.

دو تابلوی ماندگار در دنیای هنر، چه روایتگرانِ صادقی برای عملیاتی تاریخی بودند. عملیاتی که البته در دفاع و در پاسخ به جنایاتِ رژیم صهیونیستی شکل گرفت؛ وگرنه ایران هرگز آغازگر هیچ درگیری نبوده است.


ترکیب دو تابلوی «شب پرستاره» اثر ونسان ونگوگ و تابلوی «جیغ» اثر ادوارد مونک؛ به خوبی حال و روز سرزمین‌های اشغالی و بنیامین نتانیاهو را
در شب «وعده صادق» روایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل کنعانی زادگان به صنعت نفت از روی نقطه پنالتی (صنعت نفت 0-3 پرسپولیس)
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • شب پرستاره قدس و جیغ نتانیاهو
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم