Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سیداحمد هاشمی معاون اداره کل ورزش وجوانان استان یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد به فعالیت‌ها و سوابق سید عربی اشاره کرد و گفت: در طول دوران مسئولیت سیدعربی شاهد فعالیت‌های خلاقانه، جدید و ویژه بودیم که امیدواریم بتوانیم در آینده نیز از حضور ایشان در این عرصه استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درادامه به فعالیت‌های ورزش‌های همگانی در استان اشاره کرد و افزود: ورزش همگانی استان برای سومین سال متوالی موفق به کسب مقام اول کشور شد که این امر مهم در ابتدا مرهون تلاش‌های ورزش همگانی در شهرستان یزد به مدیریت سیدعربی بوده است.

هاشمی در ادامه ضمن تبریک به کرمی نیا به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد، از وی خواست در توسعه شاخص‌های ورزش همگانی اهتمام ویژه داشته باشد.

محسن کرمی نیا، رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد هم دراین نشست به جایگاه بالای هیئت ورزش‌های همگانی یزد بین مردم اشاره کرد وگفت: برنامه یک ساله هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد در حال تنظیم است که به زودی ارائه می‌شود.

در پایان این نشست از فعالیت چندین ساله سیدحسین سیدعربی تقدیر و محسن کرمی نیا به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/ص

مراسم تکریم و معارفه رییس هیات ورزش های همگانی یزد برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

ودود اسحق زاده در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل گفت: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، افزود: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

او متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

اسحق زاده اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد