Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@05:20:56 GMT

بازتاب ورود آبه به تهران در رسانه‌های خارجی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۹۷۳۸

به گزارش ایلنا، رسانه‌های بین‌المللی خبر ورود «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن به ایران را به صورت گسترده منعکس کردند.

فایننشیال تایمز نوشت: «متحد کلیدی، سفر دو روزه به ایران را در زمانی که تنش‌های میان تهران و واشنگتن به اوج رسیده، آغاز کرد.

شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن امروز-چهارشنبه- در راستای تلاش‌های بین‌المللی برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا، به ایران سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران از زمان انقلاب است.»

خبرگزاری ژاپنی کیودو نوشت: «شینزو آبه امروز-چهارشنبه- در راستای ایفای نقش میانجی میان تهران و واشنگتن، با حسن روحانی، رییس‌جمهوری ایران دیدار کرد.»

این خبرگزاری نیز به گذشت ۴۰ سال از آخرین سفر مقام ارشد ژاپن به تهران پرداخت.

آسوشیتدپرس نوشت: «در پی سفر تاریخی به تهران، رییس‌جمهوری ایران از شینزو آبه استقبال کرد.

گارد ویژه‌ای برای استقبال از آبه در فرودگاه حاضر شده و سوار بر اسب، با در دست داشتن پرچم‌های ایران و ژاپن، خودروی آبه همراهی کردند.

نیویورک تایمز  سفر آبه به تهران را «تلاشی بلندپروازانه و طولانی مدت» برای بالا بردن نفوذ ژاپن در عرصه جهانی توصیف کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران ژاپن شینزو آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه