Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی عصر امروز در آئین دیدار با خانواده شهید جمیل عطایی بخشنده از هم‌رزمان در عملیات بیت‌المقدس دیدار کرد.

وی این دیدارها را فرصت مغتنمی برای قدردانی از خانواده معظم شهدا و دلجویی از پدران و مادران آنها دانست و افزود: خانواده شهدا دین بزرگی بر گردن مردم ما دارند به طوری که امنیت، آرامش و آسایش کنونی خود را مرهون ایثار و جان‌فشانی جوانان این مرز و بوم می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه از هر فرصتی برای سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگر و جانباز باید استفاده کرد، اظهار داشت: همسران، فرزندان و والدین این قشر از جامعه به رغم اینکه رنج و زحمت عزیزان خود را شاهد هستند ولی همچنان به انقلاب پایبند هستند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم مانوس شدن با شهدا و بارخوانی وصیت‌نامه آنها توسط نسل جوان تاکید کرد و گفت: از این رهگذر می‌توان راه جوانان غیور کشورمان را با قدرت ادامه داد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد صبح پنجشنبه در شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

۱۷ اجلاسیه تا مهر ماه ۱۴٠۳ در قالب کنگره ملی شهدای استان دیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای بیش از ۳۵ هزار عنوان برنامه در دومین کنگره ملی شهدای این استان پیش بینی شده است.

سردار مصطفی مثنوی افزود: بیشتر فضای استان متأثر از کنگره ملی شهدای استان خواهد بود.

وی ابراز داشت: با همکاری خوب رسانه‌ها و کمیته‌های مختلف فرصت مناسبی برای اجرای هر چه بهتر برگزاری دومین کنگره شهدای استان فراهم شده است.

مثنوی تصریح کرد: ۳۱ کمیته و کارگروه هر ۴۵ روز یک بار با تشکیل نشست‌ها برنامه‌های اجرا شده را تشریح خواهد کرد.

مثنوی برگزاری ۱۷ اجلاسیه شهرستانی و استانی، برگزاری جشنواره سرود، توزیع ۲ هزار جهیزیه، تألیف ۲۰۰ عنوان کتاب، جمع آوری ۹۵ سوژه از شهدا، برگزاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ یادواره شهدا، نصب ۲ هزار تندیش شهید و اجرای ۱۳ هزار عنوان برنامه برای نهضت روایتگری را از مهمترین برنامه‌های کمیته‌ها در کنگره ملی شهدا اعلام کرد.

مثنوی برگزاری کنگره را فرصتی برای تبلیغ آرمان‌های شهدا و معرفی ظرفیت‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: بانک اطلاعاتی خوبی از ۲ هزار شهید استان تهیه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح، عملکرد کمیته‌ها و همراهی مدیران و دستگاه‌های اجرایی در ایجاد هماهنگی کنگره ملی سرداران و ۲ هزار شهید استان امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: همه ظرفیت‌ها در بخش‌های گوناگون باید برای برگزاری آبرومندانه این رویداد مهم و فرهنگی بسیج شود.

مثنوی تصریح کرد: کنگره نهایی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال ۱۴۰۳ با شرکت مقام‌های لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم در یاسوج برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: نصب تندیس شهدای ارتش در شهر دوگنبدان به عنوان میزبان اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش در استان، فضاسازی اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه، تحویل تابلو فرش منقش تمثال شهدا به خانواده شهدای استان از سوی دبیرخانه کنگره شهدا از آخرین اقدامات آماده سازی برای برگزاری این رویداد فرهنگی است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲ هزار شهید، ۵۳ هزار رزمنده، ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۶ آزاده، ۶۳ شهید جاوید اثر و پنج شهیده زن است.

کد خبر 6088207

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان