Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:35:38 GMT

مزارع روستاهای غربی شهر دهدشت در آتش می سوزد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۰۴۰۵

مزارع روستاهای غربی شهر دهدشت در آتش می سوزد

سرتیپ خادمی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آتش سوزی از ساعت سه بعد از ظهر در اطراف غربی دهدشت آغاز شد.

وی بیان کرد: به دلیل شدت باد بخش وسیعی از مزارع در روستاهای برج علیشر، سمغان، دم مهد، دهنو، تل مرغ و تل زری آتش گرفته و امکان سرایت آتش به دیگر روستاها هم وجود دارد.

خادمی تصریح کرد: تاکنون بخشی از مراتع، مزارع، پسماندهای زراعی و کاه و کلش مزارع هشت روستای غرب دهدشت در آتش سوخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آین آتش سوزی از گلزار مطهر شهدای شهر دهدشت شروع و با توجه به جهت و شدت وزش باد به روستاهای پایین دست ادامه پیدا کرد.

خادمی همکاری نیروهای مردمی، منابع طبیعی، نیروی نظامی و انتظامی در این آتش سوزی را خوب دانست و گفت: نیاز است دیگر نهادها همکاری خود در اطفای حریق را افزایش دهند.

وی عنوان کرد: با توجه به شدت آتش علاوه بر ماشین آتش نشانی شهرداری دهدشت ماشین آتش نشانی سوق نیز برای اطفای حریق مشارکت کرد.

خادمی گفت: نیروهای مردمی و نهادی دیگر در حال خاموش کردن آتش هستند.

وی افزود: علت اتش سوزی هنوز معلوم نیست.

۷۵۳۱/‏۳۲۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویر احمد آتش سوزی مزارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران