Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:37:27 GMT

زیدان و ایسکو؛ هدف جدید سارقان در مادرید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۰۶۳۹

زیدان و ایسکو؛ هدف جدید سارقان در مادرید

سرقت از خانه فوتبالی ها، اخیرا در اسپانیا تبدیل به یک اپیدمی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر اخبار عجیبی از افزایش ناگهانی سرقت سارقان از خانه بازیکنان و سرمربیان مشهور در فوتبال اسپانیا منتشر شده و ال چیرینگیتو مدعی شد زین الدین زیدان و ایسکو، آخرین قربانیان این روند عجیب بوده اند.

 

 

البته جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده اما همین چند روز قبل بود که در هنگام برگزاری دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل جزائر فارو و هنگامیکه آلوارو موراتا در میدان بود، سارقان خانه وی را در حالیکه خانواده اش خانه بودند مورد سرقت قرار دادند و امروز اخباری در مورد هراس موراتا و اسباب کشی او نیز در نشریات منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به بازیکنان توصیه شده برای جلوگیری مجدد از چنین اتفاقاتی، در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی تجدید نظر کرده و جزئیات خانه هایی خود را با پخش تصاویر زنده افشا نکنند.

 

یوردی آلبا، کوین پرینس بواتنگ، کریم بنزما، ویلیام کاروالیو، خواکین، فونس موری، کندوگبیا، گابریل پائولیتا و گری، آخرین قربانیان این دزدی های زنجیره ای در اسپانیا در ماه های خیر بوده اند.

ایسکو زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ایسکو زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد