Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجواد توحیدی مقدم شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با انبوه سازان نکا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از صنعت ساخت و سازبه عنوان صنایع مادر یاد کرد که ضمن مشارکت و در برگیری تمامی زوایا به طور مستقیم و غیر مستقیم با شهروندان، نیروی کار و مهندسین این حوزه در ارتباط است.

وی افزود: بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی شهرستان از نبود فرصت‌های شغلی سرچشمه می‌گیرد لذا این آسیب می‌تواند با توسعه شهرسازی از جمله ساخت و ساز در حوزه ساختمان مشکل اشتغال کارگران روز را مرتفع نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نکا با اشاره به دغدغه‌های انبوه سازان تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس اقتصادی هم اکنون با شرایط پیش آمده جز کشورهای خاص هستیم که امورات سیاسی ما بسیار در امورات اقتصادی دخیل است لذا نگاه‌های مختلف در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باید مدیریت شود.

توحیدی مقدم توجه به سه مقوله ارتباط بین هرم های اصلی کشور، نخبگان علمی و دانشگاهی و در پایان عموم اقتصادی را از جمله موارد ضروری برشمرد که بسیار می‌تواند در رفع مشکلات کشور کارساز خواهد بود.

این مسئول با تاکید به مسئله شن و ماسه که از جمله دغدغه‌ها و مشکلات اصلی انبوه سازان به شمار می‌آید خاطرنشان کرد: مسئله شن و ماسه و پرداختن به این معضل گره کوری برای این قشرمی باشد که باید حل شود لذا در این حوزه پیگیری‌های خوبی انجام شده است.

نماینده عالی دولت درنکا ادامه داد: مشکلات اداری اعم از بیمه، مصالح ساختمانی و … انجمن انبوه سازان را در دستور کارمان قرار خواهیم داد دراین راستا نیز با تشکیل کارگروه تخصصی و پرداختن به این موضوع مستلزم زمان است لذا شما انبوه سازان نیز به عنوان فعالین حوزه مربوطه به عنوان مطالبه گر به مسئولان ارشد استان رجوع کنید چرا که از میزان تأثیرگذاری بالایی برخوردار است.

فرماندار نکا اضافه کرد: در بحث مساعدت بانک‌ها حتماً در جلسه‌ی نماینده بانک‌ها مشکلات انبوه سازان دراین حوزه نیز مطرح می‌شود.

به گفته این مسئول علارغم اینکه نقدهای جدی به شهرداری این شهر وارد است خوشبختانه در بعضی از حوزه‌ها زحمات بسیاری برای تغییر و تحول شهر کشیده شد لذا در این راستا شاهد تغییرات بالقوه و رشد خوبی در شهرداری نکا هستیم که به تناسب در وضعیت خوبی قرار دارد.

توحیدی مقدم با تاکید بر اینکه شهرستان نکا از ظرفیت‌های بالقوه در حوزه گردش مالی و صنایع برخوردار است اظهار کرد: نکا را عمداً شهر نیمه صنعتی می‌نامم چرا که با توجه به صنایع خوب در این شهرستان اما در حوزه کشاورزی بسیاردکارآمدتر وارد میدان عمل می‌شود لذا گردش مالی این شهرستان جز ۵ شهر خوب استان و در وضعیت مناسبی قرار دارد اما با وجود یک سری از مشکلات این گردش مالی سرگردان است که نیازمند مدیریت اصولی است.

کد خبر 4639469

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری نکا نکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز از سفر خود به پاکستان، ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دانشگاه «جی‌سی‌یو» لاهور، در دیدار نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر تاریخی، فرهنگی و زیبای لاهور، روابط دو کشور را فراتر از همسایگی، روابط دینی، فرهنگی، تمدنی و قلبی دانست که باعث پیوندی ناگسستنی بین دو ملت شده است.

رئیس جمهور دانش‌افزایی و تولید علم در مراکز علمی و دانشگاهی را برای کشورها قدرت و ثروت‌آفرین و مایه اقتدار و افتخار ملت‌ها دانست و تصریح کرد: برخورداری از ایمان در کنار علم، شرط موفقیت و سعادت برای فرد و جامعه است؛ علم بدون ایمان و ایمان بدون دانش و علم ره به جایی نمی‌برد.

رئیسی اقبال لاهوری را نماد و نمود یک انسان عالم و باایمان معرفی و اظهار داشت: ایشان توانست علم، ایمان، روحیه استقلال‌طلبی، عدالت‌خواهی، حق‌دوستی، انسان‌خواهی و بسیاری صفات عالی دیگر را در وجود خود تجمیع کند.

رئیس جمهور با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشجویان، محققان و اساتید برای تولید علم، از انحصارگرایی علمی در مغرب زمین گفت و افزود: باور داریم فکر و اندیشه ملت‌های مشرق زمین به ویژه مردم عزیز پاکستان و ملت بزرگ ایران، این توانایی را دارد که در حوزه نوآوری‌های فنی و علمی برای دنیا حرف‌های نو داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و غربی‌ها همواره ادعای آزاداندیشی دارند،‌ گفت: اما آنچه در عمل می‌بینیم این است که تعداد زیادی دانشجو را فقط به خاطر حمایت از مردم مظلوم غزه از دانشگاه اخراج می‌کنند، این مسئله با کدام منطق سازگاری دارد و آیا نام آن آزادی اندیشه است!

 رئیسی ادعای دفاع از حقوق بشر غربی‌ها را نیز مانند ادعای حمایت از آزادی اندیشه آنها فاقد حقیقت دانست و افزود: حمایت آمریکا و غرب از کشته و مجروح شدن بیش از 100 هزار فلسطینی در سرزمین غصب شده غزه، بیانگر این واقعیت است که امروز بزرگترین ناقضان حقوق انسان، آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند و ادعای دفاع از حقوق بشر آنها نیز پوچ است.

رئیس جمهور اظهار داشت: امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و امروز مسئله آزادی قدس نه تنها مسئله اول جهان اسلام، بلکه مسئله اول جهان بشریت است و تردید نداریم که مقاومت ملت قهرمان فلسطین، غزه، فلسطین و قدس شریف را آزاد خواهد کرد. تردید نداریم نفرتی که امروز در جهان اسلام و بلکه جهان بشریت نسبت به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ایجاد شده، تبدیل به دست انتقام ملت‌ها و خاتمه رژیم صهیونیستی و نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد.

رئیسی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که اگر دنیای استکبار در مقابل دین ما بایستد ما در مقابل تمام دنیای آنها می‌ایستیم، تصریح کرد: امروز ملت ایران در مقابل فساد، زیاده‌خواهی‌ها و ظلم رژیم صهیونیستی ایستاده و پس از این نیز خواهد ایستاد. هر دو ملت ایران و پاکستان مدافع ملت مظلوم فلسطین بوده و این دفاع را با افتخار ادامه خواهند داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت بزرگ ایران این بار رژیم صهیونیستی را برای جنایت و اقدام او در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران که برخلاف همه قوانین بین‌المللی و کنوانسیون‌ها و منشور ملل متحد بود، تنبیه کرد، گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کرده و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.

 رئیسی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در این سفر تفاهمات خوبی به دست آمده است، خاطرنشان کرد: اراده سران دو کشور توسعه روابط در همه زمینه‌هاست و قطعا نتیجه اجرای این تفاهمات باعث ارتقای سطح همکاری‌ها خواهد شد؛ برخی کشورها تلاش زیادی کردند تا به روابط دوستانه ایران و پاکستان خدشه وارد کنند، اما پیوند قلبی دو ملت هرگز از هم گسسته نخواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • رئیس جمهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ ضرورت گفت‌وگو با سایر علوم
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد