Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جواد کاظم نسب الباجی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات منطقه مهدیس اهواز در مهمانسرای استانداری خوزستان اظهار داشت: پیگیری جدی تر مصوبات جلسات از ضرورت‌ها برای پیشبرد اهداف کلان استان در راستای خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: در حال حاضر آب و فاضلاب اهواز متولی دقیقی ندارد و نیاز است که به سرعت مدیر مربوطه انتخاب شود تا تعهدات با برنامه ریزی بهتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به شرایط سخت مردم در مناطق کم برخوردار نیاز است که سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها بیشتر شود و در زمینه انتخاب پیمانکاران نیز دقت لازم به عمل آید.

وی تصریح کرد: برخی پیمانکاران نیز به بهانه‌های مختلف پس از مدتی پروژه‌ها را رها می‌کنند و بیشتر آنها کمبود اعتبارات را دلیل عدم ادامه کار عنوان می‌کنند.

کاظم نسب الباجی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهند و اگر بدهی به پیمانکاران دارند پرداخت کرده و با آن‌هایی که در اجرای کار تعلل می‌کنند برخورد شود.

نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف ضرورت دارد

همچنین مهران باباپور عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برخی مدیران در استان به صورت ناخواسته مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که نیاز است برای پیشبرد اهداف نظارت بیشتری بر روی عملکرد آنها و دستگاه انجام شود.

وی افزود: پیشگیری از بروز مشکلات نیز می‌تواند پروژه‌های تعریف شده برای توسعه کلانشهر اهواز را بهتر پیش ببرد و دیگر شاهد مانعی بر سر راه دستگاه‌ها نباشیم.

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی در منطقه مهدیس

محمد صفری معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: تلاش‌های استاندار خوزستان در سال گذشته با مدیریت دستگاه‌های اجرایی برای توسعه زیرساخت‌های منطقه مهدیس در سرعت بخشی به پروژه‌ها تأثیر بسزایی داشت و اکنون مشکلات اساسی هفت تعاونی در این منطقه برطرف شده است.

وی افزود: زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها در بسیاری از محلات این منطقه انجام شده و سه کیلومتر از بلوار اصلی مهدیس دو بانده شده و لایه دوم آسفالت آن نیز رو به اتمام است.

معاون عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: در این منطقه ۱۵۰ هزار متر مربع زیرسازی در دستور کار بوده که در حال انجام است.

وی بیان کرد: بخشی از زیرسازی و اسفالت این منطقه نیز پس از پایان پروژه‌های آب و گاز انجام می‌شود و اکنون در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

صفری اظهار داشت: یکی از سرمایه گذاران استان نیز قرار است ۲۰۰ میلیارد ریال در منطقه مهدیس در زمینه احداث پارک و تکمیل شریان‌های باقی مانده سرمایه گذاری کند که توافقنامه آن نیز آماده شده است.

وی تصریح کرد: با تزریق این اعتبار و تلاش پیمانکارمربوطه ظرف مدت سه ماه تمامی شبکه‌های معابر مهدیس به اتمام خواهد رسید.

معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: اکنون مسیر پل ششم از سمت پل شکاره تا میدان کوی مهدیس به پایان رسیده و تنها لوله‌های آبرسانی فولاد باقی مانده که به زودی این مسیرنیز بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین نیاز است که تقاطع غیر هم سطح بلوار آیت الله بهبهانی نیز در دستور کار قرار گیرد چرا که این منطقه مرز بین اهواز و کارون بوده و تاکنون هیچیک از شهرداری‌ها رغبتی برای شروع کار نداشته‌اند.

صفری گفت: یکی از راه‌ها برای بازسازی این مسیر سپردن کار به شرکتهایی نظیر فولاد است و یا اینکه از محل اعتبارات استانی ردیفی در اختیار شهرداری اهواز قرار گرفته تا کار آغاز شود.

سطح انتظارات مردم نسبت به توسه زیرساخت‌ها به مرحله دوم رسیده است

پیمان کاظمی نژاد دستیار ویژه استاندار گفت: در حال حاضر سطح انتظارات مردم نسبت به توسه زیرساخت‌ها به مرحله دوم رسیده و بخشی از کارهای اساسی در منطقه مهدیس انجام شده است.

وی افزود: دفع آب‌های سطحی و همچنین فاضلاب‌های روان که مشکلات عمده‌ای را برای مردم این منطقه فراهم کرده بود از اقداماتی است که در ماه‌های اخیر انجام شده و اکنون نیز آسفالت خیابان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

۹۵۹۴/‏۶۰۶۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟

 نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نامه ای را در معرض دید همکاران، افکار عمومی، رسانه ها قرار می دهم که ده ها نفر از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواستند با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری، فرهنگ، هنر، صنعت، علم و کشاورزی دارد به این خطه رسیدگی ویژه ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس جلسه! الان هم کشاورزان اصفهان حرف هایی دارند که بعضا شنیده نشده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. البته موضوع آب اصفهان هم که باید در کانون توجه قرار می گرفت قرار نگرفته است.

وی افزود: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرونشست اصفهان ۴۰ برابر نرخ جهانی فرونشست زمین در ایران ۹۰ برابر میانگین کشور‌های توسعه یافته

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون