Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@08:06:27 GMT

وزیر دفاع به سید حسن نصرالله تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۰۵۳

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت همشیره سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

برادر بزرگوار حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله(حفظه الله)
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
خبر درگذشت خواهر مؤمنه و مکرمه جناب عالی سرکار خانم " سیده زکیه عبدالکریم نصرالله" موجب تأسف، تأثر و اندوه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب از طرف خود و کلیه کارکنان وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، این مصیبت جانکاه را به جناب عالی، بیت شریف نصرالله و رزمندگان عزیز و مقاوم حزب الله لبنان تسلیت عرض نموده، از درگاه کبریایی برای آن فقیده سعیده، رحمت و مغفرت بی انتهای الهی و برای حضرت عالی و سایر داغ دیدگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می نمایم.

امیدوارم خداوند، روان پاک آن بانوی والا مقام را با حضرت فاطمه زهراسلام االله علیها  محشور گرداند.

فرصت را مغتنم شمرده از خداوند متعال برای جناب عالی و رزمندگان غیور و شجاع حزب الله سلامتی، موفقیت و پیروزی در برابر دشمن غاصب صهیونیستی مسئلت می نمایم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سید حسن نصرالله حزب الله جمهوری اسلامی لبنان جمهوری اسلامی ایران حزب الله سید حسن نصرالله لبنان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران

یک مقام ارشد حزب الله در گفتگویی تلویزیونی از درخواست یک مقام ارشد اروپایی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله به منظور میانجیگری و عدم پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «نواف الموسوی»، نماینده سابق فراکسیون الوفاء (جریان مقاومت) در پارلمان لبنان و از مقامات ارشد حزب الله در گفتگویی تلویزیونی مدعی شد مقامات ارشد اروپایی در روزهای گذشته در پیامی به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از وی خواسته بودند تا از ایران درخواست کند از واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه خودداری کند؛ اما دبیرکل حزب الله در پاسخ ضمن تشریح موضع ایران افزوده است که پاسخ ایران امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

الموسوی همچنین در مورد فعالیت های شرکت توتال در بلوک های نفتی دریای مدیترانه که محل مناقشه میان لبنان و رژیم صهیونیستی است افزود: شرکت توتال از آغاز عملیات لوله کشی در بلوک های 4 و 9 نفتی خبر داده است اما ما ضمن تشکیک در فعالیت های این شرکت از آنها درخواست کرده ایم تا گزارشی را در این مورد به طرف لبنانی ارائه نمایند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلحمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

 

وی ادامه داد: هدف بعدی ما آزادی ثروت های نفتی مان از محاصره آمریکا است.

دیگر خبرها

  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • رهبر انقلاب درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت