Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@16:25:22 GMT

لاریجانی: موضوع مسکن در نشست سران قوا بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۱۴۶

لاریجانی: موضوع مسکن در نشست سران قوا بررسی می‌شود

روحانیون، تشکل‌های مردمی، و فعالان اقتصادی خراسان شمالی اظهار داشت: روحیه مثبت اندیشی فعالان اقتصادی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی یکی از مزیت‌های خراسان‌شمالی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه همگرایی بین اجزای حاکمیت در خراسان شمالی بسیار مهم است افزود: با توجه به شرایط فعلی و تحریم‌های حاکم بر کشور باید روحیه امید به جامعه تزریق کرد و همچنین با روحیه مقاومت و ایستادگی و کار شبانه‌روزی، در راستای حل مشکلات مردم گام برداشت، اما گاهی برخی از رسانه‌ها حرف‌های مایوس کننده و پمپاژ ناامیدی به جامعه منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌شود مشکلات کشور را نفی کرد٬ تصریح کرد: با توجه به امکانات و منابع انرژی فراوانی که در کشور وجود دارد و همچنین رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و بخش‌های خدمت به کشور٬ چرا باید یاس به جامعه القاء کرد. هرچند که در حال حاضر ظلم و ستم آمریکا بر کسی پوشیده نیست و نمی‌توانیم مشکلات حاکم بر کشور را نفی‌کنیم.

لاریجانی با اشاره به اینکه پایه راه حل کشور همگرایی بین اعضای حاکمیت و روحیه اخوت است٬ خاطرنشان کرد: گاهی مواقع مقاومت‌ها و تحمل سختی‌ها گشایش‌های بزرگی را برای کشور ایجاد می‌کند. اکنون دشمن به دنبال ایجاد یاس در کشور است لذا رسانه‌ها نباید ایجاد نا امیدی را در کشور ترویج داده چراکه این مهم به ضرر ملت ایران است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست‌های سران سه قوه جهت پیگیری موضوعات مهمی همچون توزیع عادلانه کالا‌های اساسی و همچنین مسکن روستا و شهر‌های کوچک و متوسط بیان داشت: با توجه به شرایط سخت فعلی حاکم بر کشور٬ سران سه قوه به جد پیگیر موضوع مهم توزیع عادلانه کالا‌های اساسی برای دسترسی مردم هستند.

وی افزود: موضوع مسکن در سطوح روستا‌ها و شهر‌های کوچک و متوسط یکی دیگر از بحث‌های مهم سران سه قوه است تا زمینه سرمایه‌گذاری مردم را در این خصوص تسهیل و زمین را از حالت بورس خارج کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید مدل دیگری را در راستای توزیع عادلانه امکانات در پیش بگیریم٬ اضافه کرد: علی‌رغم اینکه ۱۰ میلیارد دلار به صورت ارزان کالا‌های اساسی تهیه می‌شود٬، اما باز هم این مهم به صورت گران و پرهزینه به دست مردم می‌رسد؛ لذا باید مدل دیگری را پیگیری کرد تا فشار از روی دوش مردم کاسته شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی لاریجانی اقتصاد رییس مجلس شورای اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از مسکو، هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور دارد. روسیه که ریاست دوره‌ای گروه بریکس را در سال جاری میلادی برعهده دارد، میزبان این اجلاس است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این نشست با سخنان میخائیل باگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور کشور‌های خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزیر امور خارجه این کشور آغاز به کار کرد.
در ادامه این نشست، نماینده سازمان ملل متحد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت غزه و بحران انسانی در فلسطین و نیز حملات به کارکنان سازمان ملل پرداخت.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این نشست، مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره تحولات منطقه را تببین کرد.
علی باقری، تداوم کشتار مردم بیگناه فلسطین و بویژه نسل‌کشی در نوار غزه و نیز تجاوز به کشور‌های منطقه را بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این رژیم با نقض تمام اصول و قواعد بین‌المللی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق حمله کرد و چند تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را که به دعوت رسمی کشور میزبان در دمشق حضور داشتند، به شهادت رساند.
معاون سیاسی وزیرامورخارجه کشورمان افزود: جمهوری اسلامی ایران براساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد در پاسخ به این تجاوز، عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد.
باقری قبل از حضور در این نشست با میخائیل باگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره مسائل مورد نظر گفتگو کرد.
کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، معاون وزیر امور خارجه را در این نشست همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است