Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@21:40:57 GMT

آلمان حریف اسپانیا نشد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۲۷۰

آلمان حریف اسپانیا نشد

در جام جهانی فوتبال بانوان تیم ملی آلمان و اسپانیا به مصاف هم رفتند که اسپانیا با برتری نسبی توانست برنده بازی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جام جهانی فوتبال بانوان از گروه B تیم ملی اسپانیا و آلمان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم اسپانیا به پایان رسید.
در جدول رده بندی این گروه اسپانیا با برد مقابل آلمان شش امتیازی شد و در صدر جدول گروه قرار گرفت، آلمان هم با کسب سه امتیاز در رده دوم  قرار دارد؛ تیم های چین و آفریقای جنوبی هرکدام بدون امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی فوتبال زنان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان

در مهم‌ترین دیدارهای دوستانه سه‌شنبه شب فوتبال جهان، اسپانیا و برزیل به تساوی رسیدند و آلمان برابر هلند به پیروزی رسید تا میزبان یورو در حال بازگشت به روزهای اوج باشد.

به گزارش مشرق، سه‌شنبه‌شب، دیدارهای دوستانه مختلفی که در اقصی نقاط جهان برگزار شد و تیم‌های ملی فوتبال مقابل همدیگر محک خوردند.

در مهم‌ترین بازی دوستانه، اسپانیا و برزیل به تساوی ۳-۳ رسیدند.در این دیدار رودری در دقایق۱۲ و ۸۷(پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه ۳۶ برای اسپانیا و رودریگو در دقیقه ۴۰، اندریک در دقیقه ۵۰ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۷+۹۰ برای برزیل گلزنی کردند.

در دیگر دیدار، آلمان که اول هفته، فرانسه را شکست داده بود، امشب با نتیجه ۲ بر یک هلند را شکست داد تا میزبان یورو ۲۰۲۴ با یولیان ناگلزمان در مسیر بازگشت به اوج باشد.

ماکسیمیلیان میتلستات در دقیقه ۱۱ و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۸۵ برای آلمان گلزنی کردند و تک گل هلند را جوی ورمان در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

در دیگر بازی دوستانه، انگلیس و بلژیک به تساوی ۲-۲ رسیدند. ایوان تونی در دقیقه ۱۷ و جود بلینگام در دقیقه ۵+۹۰ برای انگلیس و یوری تیلمانس در دقایق ۱۱ و ۳۶ برای بلژیک گلزنی کردند.

فرانسه هم در یک دیدار دوستانه برابر شیلی به برتری ۳ بر ۲ رسید. یوسوف فوفانا در دقیقه ۱۹، رندال کولو موآنی در دقیقه ۲۵ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۷۲ گلزنان فرانسه بودند و نونز اسپینوزا در دقیقه ۶ و اوسوریو در دقیقه ۸۲ گل‌های شیلی را به ثمر رساندند.

در سایر دیدارهای مهم، پرتغال برابر اسلونی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد، کرواسی ۴ بر ۲ مصر را از پیش رو برداشت و اتریش ۶ بر یک ترکیه را شکست داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان