Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از ارومیه، محمد حضرت‌پور امشب در برنامه تلویزیونی شبکه سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در ارتباط با مشکل خرید بلیط مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۹۰ هزار نفر برای خرید بلیط این مسابقات در ارومیه به سایت فروش بلیط مراجعه کرده‌اند و همین موضوع، باعث ایجاد ترافیک در سایت و در نتیجه از دسترس خارج شدن آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنها سه هزار و ۵۰۰ بلیط این مسابقات از طریق سایت الکترونیکی به فروش می‌رسد، افزود: این تعداد مراجعه نشان می‌دهد که تقریبا ۹۹ درصد این مراجعه‌کنندگان موفق به تماشای مسابقات در ورزشگاه نخواهند شد.

شهردار ارومیه ادامه داد: در چهار پارک ارومیه از جمله پارک کوثر، ائللرباغی، گوللرباغی و تخم‌مرغی، تلویزیون شهری بزرگ نصب می‌شود که مردم مسابقات والیبال را در این پارک‌ها تماشا کنند و در صورت موافقت شورای تامین آذربایجان‌غربی نیز در دهکده ساحلی چی‌چست نیز تلویزیون نصب می‌شود.

وی در ارتباط با شایعه فروش تعدادی از بلیط‌ها به ادارات و دستگاه‌های آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: بنده خودم نیز حتی موفق به دریافت بلیط نشده‌ و همراه مردم در یکی از پارک‌ها به تماشای مسابقات خواهم نشست چرا که بلیط‌ها تنها از طریق سایت به فروش می‌رسد.

حضرت‌پور با بیان اینکه هزینه‌های زیادی برای برگزاری این مسابقات شده است که امید می‌رود برای معرفی ارومیه و استان تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: براساس گفته مسؤولان مربوطه در حال حاضر ۷۰ درصد ظرفیت هتل‌های و مهمان‌پذیرهای استان پر شده و این از نتایج برگزاری این مسابقات در جذب گردشگر است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی گفت: دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۳  در سایت تکثیر و پرورش مجتمع رشکان پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد.

 دکتر سعید شهند   افزود: در راستای اجرای برنامه عمل ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض، ۶ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۱  از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ و با  تولد دو گوساله گوزن در سال جاری تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت تا به امروز به ۱۳ راس افزایش پیدا کرده است.
 وی با بیان اینکه وضعیت مطلوبی برای زیست و زادآوری این گونه در پارک ملی دریاچه ارومیه وجود دارد، گفت:دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش اداره کل و پارک ملی دریاچه ارومیه بصورت شبانه روزی وضعیت این گونه در معرض خطرانقراض، به خصوص گوساله‌های تازه متولد شده را مورد پایش و کنترل قرار می‌دهند و امید‌ها برای نجات این گونه ارزشمند در پارک ملی دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!