Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد ذاکر امروز در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از پروژه‌های راهداری ابرکوه اظهار داشت: پروژه‌های مختلف حمل و نقلی امروز با حضور محسن صادقیان بازدید شد.

ذاکر عنوان کرد: عملیات احداث باند دوم کنارگذر ابرکوه و اجرای راه آهن یزد اقلید و احداث باند دوم ابرکوه مهردشت نیز در جریان این سفر مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید، کلنگ زنی احداث باند دوم ابرکوه مهردشت به طول هفت کیلومتر انجام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در ادامه بازدید از محورها و پروژه‌ها، جلسه شورای اداری شهرستان در محل بخشداری بهمن تشکیل و ضمن بررسی موارد طرح شده در مورد طرح‌ها، مقرر شد جلسات مستمر برای پیگیری پروژه‌های شهرستان توسط فرمانداری تشکیل شود.

کد خبر 4639530

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد جواد ذاكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، معاون استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه تولید برق تجدیدپذیر استان تهران گفت: کلنگ احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران ۱۴ اردیبهشت در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد به زمین خواهد خورد.

محمد علیمهری با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران افزود: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خورشیدی در استان تهران انجام شده و تا یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تامین ۲۰ درصد برق ادارات استان تهران از انرژی خورشیدی گفت: همه اداره‌ها موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و درغیر این‌صورت، برق مصرفی بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران