Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید غفاری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات کارگری جهان یازدهم تیرماه به میزبانی کشور اسپانیا آغاز می‌شود و کاروان تیم ملی کشورمان با حضور ورزشکارانی از استان خوزستان در ۲ بخش آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی گفت: محمود سلیمی و احمد خرسانی از خوزستان به ترتیب در اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم در رشته کشتی فرنگی برای تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجید دهگان مربی با تجربه خوزستانی به عنوان سرمربی، تیم ملی ایران را همراهی می‌کند.

غفاری افزود: در رشته پتانک محمد آقاجری، حسین حمیدیان، میلاد خالقی، عباس علوانی (مربی و بازیکن)، ندا قاسمی، آناهیتا و نیلوفر قربانی همگی از خوزستان به عنوان بازیکن و حمید غفاری به عنوان سرپرست تیم ملی عازم اسپانیا می‌شوند.

وی ادامه داد: جمال فتاحی در رشته تنیس روی میز و ساسان کریمی در رشته شنا (رده سنی بالای ۵۰ سال) دیگر ورزشکاران خوزستانی برای شرکت در مسابقات کارگری جهان هستند.

رئیس هیأت ورزش کارگری خوزستان افزود: با توجه به شناخت از ورزشکاران خوزستانی به جرأت می‌توان گفت همگی آنها از شانس کسب مدال برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا رقابت‌های جهانی ورزش کارگری از ۱۱ تا ۱۶ تیرماه در شهر تورتوسا کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

۹۸۷۹/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات اسکی اسنوبرد مارپیچ کوچک و اردوی مشترک اسکی اسنوبرد ایران با روسیه در پیست اسکی توچال برگزار شد.   در پایان بخش مسابقه این رقابت‌ها در بخش آقایان؛ دمیتری کارلاگاچف، کنستانتین ساینکوف و ایلیا خورتین از روسیه اول تا سوم شدند.   در بخش بانوان هم قهرمان جهان سوفیانادرشینا، اولگا نایدیاکینا از روسیه اول و دوم و شیما یارخواه از ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.   این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و جایگاه‌های کسب شده در آن موجب ارتقا رده بندی جهانی اسکی بازان می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد
  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی