Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که عادلانه نیست که برخی از باشگاه ها از درآمد هایی که از حوزه ای غیر از فوتبال تامین می شود، استفاده کنند.

طرفداری - جوزپ ماریا پارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است باشگاهی که قوانین فیرپلی مالی را رعایت نمی کند، باید جریمه شود تا این موضوع به نوعی یک درس عبرت برای دیگر تیم ها نیز محسوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Marca، رئیس باشگاه بارسلونا، طی سخنرانی در مراسمی در خصوص اقتصاد و فوتبال، از موسسات و باشگاه هایی که قوانین را رعایت نمی کنند، انتقاد کرد. او عنوان کرد: 

از اصرار ورزیدن به یوفا و فیفا، در خصوص رعایت و اجرای قوانینی که به باشگاه ها فرصت رقابت یکسان خواهد بخشید، خسته نخواهم شد. روند اجرای قانون فیرپلی مالی، باید سرعت پیدا کند و باشگاه هایی که این موضوع را رعایت نکردند باید جریمه شوند تا مثالی برای دیگر باشگاه ها باشند. این عادلانه نیست که باشگاه های دیگر، از منابعی استفاده کنند که به فوتبال هیچ ربطی ندارد. 

رئیس باشگاه بارسلونا همچین، در مورد ساختار سازمانی این باشگاه کاتالانی صحبت کرد و عنوان کرد که چرا چنین ساختاری را دوست دارد. او اظهار داشت:

مایه افتخار ماست که بارسلونا از زمان تاسیس، در اختیار اعضای باشگاه بوده است. رئیس باشگاه و هیئت مدیره همواره از طریق رای گیری منصوب می شوند و حتی وقتی نیاز باشد، در خصوص برخی از مسائل رفراندوم برگزار می کنیم. بارسلونا باشگاهی است که اصول دموکراسی در آنجا به شکلی خاص رعایت می شود. ما در این جهان پیچیده و رقابتی، مسیر مخصوص به خودمان را داریم و خلاف قاعده عمل می کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، ۲۰۰ هزار یورو به استقلال قرض داده است.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • رعایت قوانین رانندگی سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است
  • مسافران کرمانشاه امسال قوانین رانندگی را بهتر رعایت کردند
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!