Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:07:46 GMT

شناساندن بیشتر گیلان وظیفه رسانه ملی است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۹۹۸

شناساندن بیشتر گیلان وظیفه رسانه ملی است

معاون امور استان‌های صدا و سیما در سفر به رشت گفت: شناساندن بیشتر گیلان وظیفه رسانه ملی است.

به گزاش ایلنا از رشت، در مراسمی امروز با حضور دکتر دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی محمد باقر باقرزاده به عنوان مدیرکل جدید مرکز گیلان معرفی شد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در این مراسم با بیان اینکه رسانه ملی متعلق به مردم و زبان مردم است، گفت: افتخار رسانه این است که زیر نظر رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دارابی با بیان اینکه رسانه ملی باید حامی و همراه مسئولان باشد افزود : رسانه ملی از اینکه او را رسانه دولتی قلمداد کنند نباید هراس داشته باشد ، دولت ها برخاسته از رای اکثریت مردم اند و انعکاس مشکلات مردم ، عملکرد مسئولان و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام افتخار صدا و سیما است.

وی خاطر نشان کرد : ایران در زمان کنونی به کارگاه بزرگ سازندگی و پیشرفت تبدیل شده است و رسانه ملی باید منعکس کننده تلاش ها برای تسریع در پیشرفت و توسعه کشور باشد.

معاون امور استان های صدا و سیما با اشاره به اینکه رسانه ملی باید با تولید برنامه های فاخر و پژوهش محور بیشتر با مخاطبان ارتباط برقرار کند گفت : صدا و سیما باید هویت مردم را حفظ کند.

علی دارابی به نقش رسانه ملی در تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی اشاره و تصریح کرد : تولیدات این رسانه مبتنی بر معیارها و ارزش های دینی و اخلاقی است.


وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در 40 سال گذشته توطئه های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام به کارگرفتند افزود : اگرچه کشور نواقص و مشکلاتی دارد اما نباید همه آنها را به دشمنان نسبت دهیم ، بلکه باید با پرهیز از بزرگ نمایی مشکلات تلاش مسئولان نظام را برای خدمت به مردم بیشتر انعکاس دهیم.


معاون امور استان های رسانه ملی در ادامه با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی گیلان و نقش مردم این دیار در پرچمداری برای مبارزه با دشمنان و گسترش تشیع گفت : گیلان با ویژگی هایش مینیاتوری از ایران است.

علی دارابی گیلان را خاستگاه علما و مفاخر سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و 8 هزار شهید دانست و افزود: نشان دادن توانمندی ها و شناساندن بیشتر گیلان وظیفه رسانه ملی است که نیازمند کار و تلاش بیشتری در سایه وحدت و همدلی است.

وی در ادامه به ساخت سریال مادر در گیلان اشاره کرد و گفت : برای نخستین بار در تاریخ صدا و سیما یک سریال 300 قسمتی ساخته می شود که در آن تاریخ فرهنگی ، اجتماعی ایران با تمرکز بر استان گیلان معرفی می شود.

معاون امور استان های رسانه ملی خاطر نشان کرد : همچنین در سریال مادر تلاش می شود آداب و رسوم، وحدت اقوام، همزیستی مسالمت آمیز اهل تسنن و تشیع ، مبارزات و مجاهدت های گیلانیان و ظرفیت های خدادادی این استان منعکس شود.
دارابی به ساخت سریال گنج شیری در گیلان هم اشاره کرد و گفت : این سریال آماده شده است که بزودی پخش می شود.
وی در ادامه با بیان نقش صدا و سیمای مرکز گیلان در جذب مخاطبان خارج از کشور ، از استاندار خواست زمینه مبادلات و تولید مشترک برنامه با کشورهای حاشیه دریای خزر را فراهم کند تا زمینه صدور بیشتر اندیشه های انقلاب اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آداب و رسوم ارزش های اسلامی انقلاب اسلامی انقلاب و نظام مشکلات مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به همت تولیدگران، کارگران و جامعه کارگری صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید یا مشارکت مردم بیان کرد: جامعه کارگری نقش فزاینده و محوری در تحقق شعار سال و مردمی سازی تولید دارد.

اسکندری با بیان اینکه تولید و اشتغال مساله راهبردی کشور است، گفت: جهش تولید با مشارکت مردم و مردمی سازی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه راهبرد اساسی دشمن فروپاشی تولید و اقتصاد کشور است، افزود: با کمک و مشارکت مردم در تولید می‌توان کشور را بن بست اقتصادی خارج کرد.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه منافع ملی حول سه محور ایمان، امید و اتحاد می چرخد، گفت: مشارکت مردم زمانی محقق می‌شود که سرمایه، همت و ابتکار مردم پای کار باشد.

اسکندری با بیان اینکه بسیج منجر به همدلی، وفاق و هم افزایی جامعه کار و تولید می‌شود، اضافه کرد: با تفکر و فرهنگ بسیجی محقق می‌توان گره بسیاری از مشکلات را گشود.

وی از برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری خبر داد و افزود: شهید اسدالله ابراهیمی شهید شاخص کار و تولید در سال جاری انتخاب شده است.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این هفته کارخانه محور است، گفت: رویکرد برنامه‌های امسال با رویکرد تبیینی، امید آفرینی و خدمت رسانی است.

به گفته اسکندری، معرفی دستاوردهای عملکرد جامعه کار و تولید و نقش جامعه کار و تولید در تحقق شعار سال از اهداف برپایی برنامه‌ها است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به دیدار جامعه کارگری با مقام معظم رهبری افزود: حدود ۵۰ نفر از کارگران گیلانی در این دیدار حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری میز خدمت ویژه کار و کارگری در این استان خبر داد و بیان کرد: میز خدمت با دو محور رفع مشکل کارگران و رسیدگی به امور کارگران و رفع موانع تولید با حضور متولیان کار و تولید برگزار می‌شود.

اسکندری با اشاره به برخی برنامه‌های هفته کارگری اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای کارگری، همایش تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان و شهرستان‌ها به جهت ارج نهادن به جامعه کارگری و هم توسعه فرهنگ کار و کارگری، تکریم زنان کارگر و کارآفرین، ویزیت رایگان کارگران در شهرک‌های صنعت، برگزاری اردوی راویان پیشرفت با حضور دانش آموزان در شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های تولید، رزمایش مواسات، برگزاری رزمایش شیفت ایثار با حضور گروه‌های جهادی، برگزاری نشست‌های تبیینی و اندیشه ورزی با رویکرد امید آفرینی و تبیین نقش کارگران در تولید و برگزاری اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه به جهت روایت پیشرفت و امید آفرینی هم در سطح ملی و هم در سطح استانی تنها بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6086371

دیگر خبرها

  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان