Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر برای تنظیمِ عواید سرمایه‌ای مناسب با فیرپلی مالی یوفا، دو بازیکن آکادمی را خواهد فروخت.

طرفداری- در حالی که سران اینتر در حال پیگیری گزینه های مورد نظر برای تقویت ترکیب تیم هستند، باشگاه همچنان باید تا ۳ هفته دیگر، وضعیت عواید سرمایه‌ای خود را درست کند تا با مشکل فیرپلی مالی مواجه نشود.

عواید سرمایه‌ای به مقدار سودی گفته می شود که با فروش بازیکن به قیمتی بالاتر از قیمت خرید اولیه بدست می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه های اروپا مجبور هستند طبق قوانین فیرپلی مالی فیفا هر فصل مقدار خاصی عواید سرمایه‌ای ثبت کنند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر برای به مشکل نخوردن، تصمیم گرفته زینیو وانهویسدن و ژیان امرس، ۲ بازیکن بلژیکی آکادمی خود را به استاندارد لیژ بفروشد و از این راه ۲۵ میلیون یورو بدست بیاورد. وانهویسدن، مدافع ۱۹ ساله و بلژیکی اینتر، فصل گذشته را به طور قرضی در استاندار لیژ بازی کرد و حتی ۲ گل به ثمر رساند. ژیان امرس، هافبک ۱۹ ساله آکادمی است که این فصل را به طور قرضی در کرمونزه پشت سر گذاشت. امرس هم راهی استاندارد لیژ خواهد شد.

با فروش این ۲ بازیکن، نیمی از سودی که اینتر باید به عنوان عواید سرمایه‌ای ثبت کند، وصول می شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک