Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا تابش چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده پلدختر افزود: برای نخستین‌بار دولت تصویب کرده است که تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال وام بلاعوض به کسبه مناطق سیلزده داده شود.

وی با بیان اینکه اغلب سیلزدگان پلدختری وام‌های بلاعوض تعمیراتی را دریافت کرده‌اند اظهارداشت: پی‌کنی و پی‌ریزی واحدهای احداثی نیز آغاز شده و از هفته آینده تسهیلات این گروه نیز قابل پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش با اشاره به پرداخت وام بلاعوض تعمیری به واحدهای تجاری خسارت دیده، بیان داشت: همچنین پرداخت وام بلاعوض کسب و کار از هفته آینده شروع خواهد شد که این مهم به رونق و عادی‌سازی شهر کمک شایانی می‌کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص دیواره ساحلی پلدختر نیز گفت: طراحی مجددی توسط مهندسین مشاور ذیصلاح برای این دیواره انجام شده و پس از ارسال به وزارت نیرو و آب منطقه‌ای و در صورت تائید، اقدامات بعدی انجام می‌شود.

تابش با بیان اینکه تجهیز کارگاه و شمع‌کوبی‌های دیواره ساحلی شروع شده گفت: امیدوارم تا پایان سال جاری دیواره بسیار مستحکم و اصولی را در دو طرف رودخانه احداث کنیم.

سیل ۳۵ هزار واحد مسکونی و ۶ هزار واحد تجاری لرستان را متضرر کرده است.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد

شما شهروندان عزیز در مورد انجام نشدن ثبت نام وام ازدواج و اختلال در سایت، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

باسلام، سایت ثبت وام ازدواج بسته است چندین روز است می‌خواهیم ثبت نام انجام دهیم، اما اختلال دارد و هیچ بانکی اعتبار ندارد.

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد انجام نشدن ثبت نام وام ازدواج و اختلال در سایت، در لینک زیر مشاهده کنید.

چرا برخی از متقاضیان نمی‌توانند برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کنند؟

به گفته معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی، حجم متقاضیان ثبت نام دریافت تسهیلات ازدواج بسیار فراتر از اعتبار تخصیصی ماهانه شبکه بانکی به تسهیلات ازدواج است، اما سامانه بسته نشده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد