Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری مکزیک اعلام کرد که برای تأمین بودجه مورد نیاز در توافق با آمریکا هواپیمای مجلل خود را می فروشد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «آندرس مانوئل لوپز اوبرادور» رئیس جمهوری مکزیک امروز چهارشنبه اعلام کرد که به منظور تأمین اعتبار مورد نیاز برای طرح مورد توافق وی با واشنگتن هواپیمای شخصی و بالگردهای دولتی را می فروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری مکزیک در این خصوص گفت: درباره بودجه این طرح باید بگویم که ان را از فروش هواپیمای مجلل ریاست جمهوری تأمین می کنیم.

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا دیروز در پیامی توئیتری نوشت: زمانی که فکرش را می کنید، غم انگیز است؛ اما هم اکنون کاری که مکزیک برای آمریکا در مرزها انجام می دهد، بیش از آن‌چیزی است که دموکرات ها در کنگره انجام می دهند!

گفتنی است ترامپ ۲ روز پیش در این باره گفته بود: ما یک بخش بسیار مهم دیگر از توافق امنیتی و مهاجرتی با مکزیک را امضا کردیم. توافقی که آمریکا سالهاست آن را درخواست کرده است. این توافق در آینده ای نه چندان دور فاش می شود و نیازمند رأی پارلمان مکزیک نیز است. ما انتظار ایجاد مشکل در این رأی را نداریم؛ اما اگر به هر دلیلی پارلمان مکزیک با آن موافقت نکند، تعرفه ها مجدداً اعمال خواهند شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی مکزیک واشنگتن هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود

رئیس‌جمهوری با اشاره به گفت‌وگوهای خود با مقام‌های پاکستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و انرژی گفت: امیدواریم توافق‌های حاصل شده در این سفر با پیگیری مقام‌های دو طرف هرچه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان روز سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت) از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگ‌ترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

سید مراد علیشاه، سروزیر ایالت سند و محمدکامران خان تسوری، استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رئیس‌جمهوری ایران با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به‌ویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفت‌وگوهای خود با مقام‌های پاکستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافق‌های حاصل شده در این سفر با پیگیری مقام‌های دو طرف هرچه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

سید مراد علیشاه، سروزیر ایالت سند و محمدکامران خان تسوری، استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به‌عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علایق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد