Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:57:23 GMT

وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۷۶۰

وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور

فریبا گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: کوهنوردان و هموطنانی که قصد عبور از این مناطق را دارند، باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: از فردا جمعه تا روز یکشنبه در برخی از ارتفاعات شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و شرقی به ویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز جنوب غرب به ویژه استان خوزستان در برخی از ساعات وزش بادهای شدید همراه با خیزش گرد و خاک را خواهد داشت.

به گفته وی از امروز تا شنبه آب های خلیج فارس مواج است.

‌گاهی وزش باد در تهران

گودرزی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۴ درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۵ درجه بالای صفر می رسد.

وی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه بالای صفر، همدان ۸ و اهواز ۴۷ درجه بالای صفر و بندرعباس ۴۵ به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سعید اسماعیلی، با اشاره به وزش باد شدید در سطح شهر قم برای اویل امشب، از بارش پراکنده باران در این مدت خبر داد.


وی آسمانی قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و گرد و خاک را پدیده جوی امروز و فردا دانست.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان سرعت وزش باد شدید عصر امروز در قم و برخی مناطق استان را حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی کرد و افزود: سرعت وزش باد فردا همچون امروز به ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


اسماعیلی با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۷ درجه بالای صفر برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۱ درجه افزود: دمای هوای قم فردا با کاهش ۷ درجه به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار و رعدوبرق باشند
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق