Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا راحت دهمرده روز  پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این وجود سیستان و بلوچستان پایین‌ترین نرخ طلاق در کشور را دارد.

وی ادامه داد: گروه سنی طلاق در مردان سیستان و بلوچستان ۲۵ تا ۲۹ سال و در خانم‌ها ۲۰ تا ۲۴ سال است در حالیکه میانگین سنی طلاق در کشور در مردان بین سنین ۳۴ تا ۳۷ سال و در خانم‌ها بین ۲۹ تا ۳۲ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: نسبت ازدواج به طلاق در  این استان ۹ به یک طلاق دانست در حالیکه این رقم در کشور سه به یک است.

به گزارش ایرنا طبق اظهار نظر روانشناسان استفاده بیش از اندازه از شبکه‌های اجتماعی و ماهواره ای و عدم آموزش و فرهنگ سازی در این حوزه سبب بسیاری از مشکلات از جمله افزایش طلاق شده است.

ایجاد شکاف و فاصله گرفتن زوجین از یکدیگر، گریزان بودن، تغییر سبک زندگی و تقلید گرایی، فرد گرایی، افسردگی، مشکلات عاطفی و بسیار موارد دیگر از جمله عوارض موارد ذکر شده برای خانواده هاست.

سیستان و بلوچستان نخستین استان پهناور کشور در جنوب شرقی ایران است، این استان با حدود ۱۸۰ هزار و ۷۲۶ کیلومتر مربع بیش از ۱۱ درصد وسعت کشور را دربر گرفته و بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ جمعیت این استان با ۲۰ شهرستان به ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر شامل ۷۰۴ هزار و ۸۸۸ خانوار رسیده است.

یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۹۳۱ نفر از این تعداد مرد و یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۳ نفر زن هستند.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت احوال طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد

مسعود سرگلزائی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته توسط این اداره کل نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن انجام شد.

مسعود سرگلزائی گفت: اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در مقوله پدافند غیرعامل و حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور است که بویژه در این استان از دامپزشکی می‌توان به عنوان خط مقدم مقابله با تهدیدات زیستی یاد کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی در جهت ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل دامپزشکی استان نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی یک‌هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم