Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین داوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملکرد قابل قبول تیم ملی در ۲ هفته گذشته و آمادگی کامل آنان برای هفته سوم و چهارم به همراه حمایت هواداران، اعضا و کادر فنی تیم را امیدوار به کسب حداکثر امتیازات در خانه کرده است.

وی اضافه کرد: روحیه خوب بازیکنان و کادر فنی امیدهای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران را برای صعود به دور نهایی بیشتر کرده که این روحیه در ارومیه بیشتر هم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شور و شوق وصف ناپذیر مردم و همچنین تلاش و همکاری مسوولان برای آماده سازی سالن و شهر ارومیه، بسیار خوب و عالی بوده و باید از این تلاش قدردانی کنیم.

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به موضوع اعطای میزبانی مسابقات به مراکز مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: اگر زیرساخت ها در شهرهای مختلف آماده باشد و مسوولان نیز بتوانند حداقل ها را مهیا کنند، فدراسیون آماده اعطای میزبانی مسابقات مختلف به این شهرهاست و ارومیه نیز نشان داده که پتانسیل بالایی برای میزبانی دارد.
به گزارش ایرنا، ارومیه از فردا میزبان هفته سوم لیگ ملت های والیبال است؛ در این دور تیم های لهستان، کانادا و روسیه به همراه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به مصاف هم می روند.

۷۱۵۶/‏۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال ارومیه ایرنا لیگ ملت های والیبال ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات جاده ابریشم که یکی از رقابت های قدیمی و مطرح جهان است از یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شده و تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافته است.   مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف امروز چهارشنبه ۸ فروردین برگزار می‌شود و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده است با «بوتلایف» از روسیه روبه‌رو می‌شود. در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده با «خوجانزار‌» از ازبکستان مبارزه می‌کند. در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده با «ایلگار سالاکوف» از جمهوری آذربایجان بالای رینگ می‌رود. در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته با «دارخان دوسیبای» از قزاقستان جدال می‌کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در مسابقات جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی