Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا عراقی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی آئین گشایش و راه اندازی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور گفت: این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز آموزش هتلداری و گردشگری کشور تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این مرکز سالها نیمه تمام مانده بود و از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای که این مرکز را تمام کرد و کار بزرگی انجام داد، تشکر می کنم، افزود: راه اندازی این مرکز در تداوم رویداد «همدان ۲۰۱۸» بسیار مهم است و به باور پذیری امکانات همدان بسیار کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی با تاکید بر اینکه در ارزیابی انجام شده و اولویت بندی شکل گرفته در گردشگری استان همدان مهمترین کار، آموزش لحاظ شده است، گفت: با توجه به نظر بخش خصوصی بر افتتاح و اهمیت اشتغال و سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در استان همدان، مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور راه اندازی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه مهارت گرایی به اشتغال کاربردی منتهی می شود، تاکید کرد: باید از مدرک گرایی اجتناب شود.
 

کد خبر 4639597

منبع: مهر

کلیدواژه: مهارت آموزی استانداری همدان هتل داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ کامرانی صالح در دیدار با استاندار همدان و با تبریک دهم اردیبهشت روز روانشناس گفت: تاکنون در ۱۵۰ روستا پرونده تشکیل و نقشه راه تنظیم شده است، همچنین طرح الزامی شدن مشاوره پیش از ازدواج در جریان تصویب است.

او همچنین گفت: مرکز جامع بنیاد خانواده و جمعیت متشکل از ۱۴ مرکز مشاوره با ۱۰۵ روانشناس دارای تحصیلات ارشد و دکتراست و ۴۰ مجموعه فعال دیگر هم در استان وجود دارد که همگی به ترویج فرهنگ مشاوره، اقدامات مشاوره‌ای در زمینه‌های پیش از ازدواج، کودک، نوجوان، تحکیم خانواده، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و تربیت کنشگر می‌پردازند.

کامرانی صالح گفت: همچنین با هدف فرزندآوری و جوانی جمعیت، اقدام به تربیت کنشگر جمعیت کرده ایم و ۱۲۰ نفر در دوره آموزشی شرکت خواهند کرد و ۴۰ برگزیده به دوره تکمیلی می‌روند تا با اعزام به ۳۰۰ نقطه فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار همدان هم گفت: شکل گیری مرکز جامع قابل تحسین است و نیاز به تقویت و حمایت دارد.

علیرضا قاسمی فرزاد تاکید کرد: به آموزش اهمیت ویژه بدهید و آموزش را از خردسالی آغاز کنید تا مبانی فکری درست پایه ریزی شود و برای دست یابی به این منظور با دانشگاه فرهنگیان ارتباط داشته باشید.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان هم با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی برای پیشگیری از خودکشی به استان تخصیص یافته است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی برای اجرای طرح‌های مطالعاتی و درمانی در محلات آسیب پذیر هزینه می‌شود.

در این نشست اعلام شد، همدان دومین استان پیر کشور است.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود