Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:54:06 GMT

شوق فراگیر مردم برای تماشای لیگ ملت های والیبال

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۸۸۰

شوق فراگیر مردم برای تماشای لیگ ملت های والیبال

به گزارش ایرنا فضای شهر نیز حال و هوای توپ و تور دارد و در برخی از خیابان های ارومیه عکس ملی پوشان والیبال جمهوری اسلامی ایران به چشم می خورد اما مردم ارومیه از کنار عکس چهار ملی پوش ارومیه ای با غرور رد می شوند و چشم های خود را تا فاصله های دور به عکس های میرسعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور می دوزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شوق حضور در سالن مسابقات و تشویق تیم ملی در میان خویشاوندان ملی پوشان ارومیه ای به شمارش معکوس افتاده است و بانوان ارومیه ای نیز در محافل زنانه خود از رغبت شان برای حضور در سالن سخن به میان می آورند.
پدر میلاد عبادی پور / بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران / برگزاری لیگ ملت های والیبال در ارومیه را فرصتی بی نظیر برای هواداران و عاشقان والیبال می داند و معتقد است که شور و شوق مردم ارومیه برای تماشای این مسابقات را می‌توان در میزان خرید بلیط ها مشاهده کرد.
داود عبادی پور افزود: حضور تیم‌های خارجی و رقابت آنها با ایران به عنوان یکی از قدرت های والیبال جهان در «پایتخت والیبال آسیا» برای تماشاگران به ویژه مردم ارومیه لذت بخش است.
والیبالیست تیم آرارات ارومیه نیز گفت: برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه، ظرفیت های این رشته ورزشی در پایتخت والیبال آسیا را به جهانیان معرفی می کند و در شناساندن ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی آذربایجان غربی نیز موثر خواهد بود.
«سرهاد امیریان» با بیان اینکه ارومیه در تیم های مطرح جهان بازیکن دارد، گفت: مردم ارومیه دوست دارند تا ملی پوشان جمهوری اسلامی ایران را از نزدیک تشویق کنند و برای حضور در سالن لحظه شماری می کنند.
ملی پوش ارومیه ای نیز گفت: برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال در ارومیه مهر تاییدی بر قابلیت های این شهر به عنوان پایتخت والیبال آسیاست و مردم ارومیه نسبت به این موضوع احساس غرور می کنند.
امیر محمد فلاحت خواه افزود: برگزاری این رقابت ها در ارومیه فرصتی است تا مردم ارومیه از نزدیک به تماشای رقابت ها و نقش آفرینی فرزندانشان بنشینند و بدون شک عده زیادی پس از این رویداد مهم ورزشی برای فعالیت در این رشته مشتاق خواهند شد.
«فلاحت خواه» در خصوص نحوه برخورد تماشاگران ارومیه ای با میهمانان خارجی نیز گفت: بدون شک رفتار و حرکت قابل تقدیر مردم این شهر میهمانان خارجی را هیجان زده خواهد کرد.
دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه ارومیه نیز اظهار داشت: برای تماشای مسابقات لیگ جهانی والیبال ارومیه ثانیه شماری می کنم و این نخستین بار است که شاهد این رویداد مهم ورزشی از نزدیک خواهم بود.
جواد محمدی افزود: تماشای لیگ ملت های والیبال از نزدیک و آن هم در شهر والیبال خیز ارومیه حال و هوای دیگری دارد و بی شک صحنه ای به یاد ماندنی از این رویداد ورزشی خلق خواهد شد.
احسان علیزاده، والیبالیست نوجوان ارومیه ای هم از شوق خود برای حضورش در سالن مسابقات سخن به میان آورد و گفت: شور و شوقم برای حضور در ورزشگاه غیرقابل توصیف است و می توانم بگویم این بزرگترین و زیباترین فرصتی است که در اختیارمان گذاشته می شود.
رقیه رضایی، دانشجوی مهندسی منابع طبیعی دانشگاه ارومیه هم گفت: باور نمی کنم ارومیه شاهد این اتفاق بزرگ باشد و برای دیدن این رویداد مهم ورزشی اشتیاق زیادی دارم.
وی با بیان اینکه همراه با اعضای خانواده اش برای تماشای این رویداد مهم به سالن برگزاری مسابقات خواهد رفت، گفت: فراهم کردن زمینه برای حضور بانوان در سالن مسابقات قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می‌شود و در این هفته تیم‌های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می‌پردازند.
موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در اواخر سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.
طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی خواهد کرد.
میزبانی شایسته این شهر در رقابت‌های موسوم به «AVC CUP » طی سال ۱۳۸۹ خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه‌ای برجا گذاشت و همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت‌های بزرگ‌تری چون لیگ ملت‌های والیبال محسوب می‌شود.
پس از آن نیز رقابت‌های آسیایی دیگری به میزبانی ارومیه برگزار شد که این شهر والیبال خیز با روسفیدی از آن بیرون آمد و نام پایتخت والیبال آسیا برای این شهر تبلور یافت.
۳۰۷۲/۸۱۳۵
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران کانادا لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟