Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیرمهدی ژوله،  پستی را در حمایت از رامبد جوان و نگار جواهریان در اینستاگرام منتشر کرده بود که در آن تعابیری را به کار برده بود که با موجی از انتقادها همراه شد.

اخبار چهره ها- حال ژوله با انتشار پستی دیگر ضمن عذرخواهی، نوشته است: «من بعد از دیدن گزارش بیست و سی که به بهانه انتقادات مردم توی کار رامبد جوان گذاشته بود، عصبانی بودم و عصبانی پست گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش تند «امیرمهدی ژوله» به انتقادات علیه تصمیم جنجالی رامبد جوان

 

با وجود توضیحات فراوان، همین‌جا از همه کسانی که از بعضی تعبیرهای اون پست به درست یا غلط آزرده شده بودند یا براشون سوتفاهمی ایجاد شده بود، بابت استفاده از اون تعبیرها صمیمانه عذرخواهی میکنم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر رامبد جوان اینستاگرام امیر مهدی ژوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران