Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@12:49:01 GMT

سارق اماكن مذهبی در بهاباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۹۰۷

سارق اماكن مذهبی در بهاباد دستگیر شد

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ دوم علی مهیجی، فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مساجد شهر بهاباد بررسی موضوع در دستورکار ماموران پليس قرار گرفت.
مهیجی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات محلی و بکارگیری شگردهای پلیسی یک متهم که اقدام به سرقت كرده بود را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگير كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد با اشاره به كشف اموال مسروقه در بازرسي از مخفیگاه وی تصريح كرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضایي شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد نیروی انتظامی یزد اماکن مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز

به گزارش قدس آنلاین، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک کردن ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.
وی افزود: ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲ خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از پارکینگ متهم، گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

دستگیری ۲ نفر از اشرار تحت تعقیب در گلشهر کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه گلشهر کرج که تحت تعقیب مرجع قضایی بودند، توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه "محمد نادر بیگی" اظهار کرد : در پی به دنبال ارجاع پرونده دستگیری ۲ نفر از اشرار منطقه گلشهر کرج به دایره مبارزه با شرارت سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سازمان به رغم اینکه متهمان از تحت تعقیب قرار گرفتن خود مطلع و به صورت دائم در حال تغییر مکان بودند، با انجام اقدامات فنی موفق به ردزنی آن ها در یکی از مناطق شهر کرج شدند.
وی افزود: در یک عملیات ضربتی هر ۲ شرور در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر سازمان اطلاعات منتقل شدند.

سرقت میلیاردی منزل در کرج

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق که در یک فقره سرقت مقادیری طلا و وجه نقد را سرقت کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ "پیمان لطیفی" گفت: در پی ارجاع پرونده یک فقره سرقت منزل در منطقه جهانشهر کرج که که منجر به سرقت اموالی به ارزش یک و نیم میلیارد ریال شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین کلانتری ۱۳ قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و انجام کارهای اطلاعاتی، ۲ متهم در این زمینه شناسایی و سارقان دریک عملیات منسجم ودقیق باهماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه خود دستگیرشدند .
این مقام انتظامی افزود: در بازجویی های اولیه با توجه به مستندات موجود، سارقان به یک فقره سرقت وجه نقد و طلا به مبلغ یک میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و با هماهنگی مقام قضایی بصورت صحیح و سالم تحویل مالباخته شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده