Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@21:20:36 GMT

احمد مهران فر به آمریکا می رود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۹۴۵

کمپانی فیلم American Brightlight Film Productions که پخش جهانی فیلم «کاتیوشا» به کارگردانی علی عطشانی را بر عهده دارد، از راه یافتن این فیلم به بخش نیمه‌نهایی جشنواره بین‌المللی فیلم «لاو» در کشور آمریکا راه پیدا کرده است.

اخبار فرهنگ و هنر- جشنواره بین‌المللی فیلم «لاو» طی چهار روز از ۱۸ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ برابر با ۲۷ تا ۳۰ شهریور در شهر لس آنجلس کشور آمریکا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «کاتیوشا» پیش از این لوح تقدیر هیات داوران جشنواره «کراس اور» آمریکا را از آن خود کرده بود.

این فیلم با بازی هادی حجازی‌فر، احمد مهران‌فر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع و بیژن بنفشه‌خواه سال گذشته در ایران اکران شد.

فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند.

داستان این فیلم درباره خلیل بسیجی معروف است که در فضای مجازی به «خلیل کاتیوشا» شهرت دارد و مجبور می‌شود چند روزی را کنار عرشیا پسر جلف پولدار بگذراند. این اختلاف طبقاتی و دیدگاه‌های متضاد باعث به وجود آمدن دردسرهایی میان آن ۲ می‌شود.

فهرست کامل عوامل «کاتیوشا» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا یگانگی، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: احمد شیرازی مهر، نویسنده فیلمنامه: مهدی علی‌میرزایی و علی عطشانی براساس طرحی از: محراب قاسمخانی، نویسنده نسخه نهایی: کریم خودسیانی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک فیلمبردار: مهدی حسینی، دستیاران: محسن دبیریان، امیرحسین صدرایی و حسین شباهنگ.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا احمد مهران فر فیلم کاتیوشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی