Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@08:15:39 GMT

زمان توزیع کارت مترو خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۹۴۸

زمان توزیع کارت مترو خبرنگاران

صدای ایران- دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در مورد نحوه توزیع کارت بلیت خبرنگاری توضیحاتی ارائه کرد.
فرهاد خوانساری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت صدور کارت بلیت برای خبرنگاران گفت: این کارت بلیت به خبرنگارانی تعلق می‌گیرد که بنا به هر دلیلی از جمله نداشتن وسیله شخصی، عدم تمایل به دریافت سهمیه،  محدودیت در دریافت طرح و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  نتوانستند از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری استفاده کنند.
وی با بیان اینکه با پایان گرفتن بررسی مدارک خبرنگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک،‌ به نظر می‌رسد روند توزیع کارت بلیت های خبرنگاری از هفته آینده انجام شود،‌ گفت: در هفته آینده کارت بلیت‌های مدت دار میان خبرنگاران با شارژ مشخص توزیع می‌شود.
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری با بیان اینکه احتمالا کارت بلیت‌های جدید صادر می‌شود که از طریق پست یا تحویل در دو ایستگاه مترو به خبرنگاران تحویل داده می‌شود افزود: اعتبار کارت‌های فعلی در اختیار خبرنگاران با هر مبلغ اعتبار صفر خواهد شد و بعد از آن کارت‌های جدید تحویل داده می‌شود.
خوانساری با بیان اینکه مبلغ اعتبار کارت بلیت‌ها به مانند سال گذشته ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود ادامه داد: هفته آینده طی اطلاعیه‌ای نحوه و ساز و کار توزیع کارت بلیت‌های یکساله منتشر می شود اما میزان شارژ کارت‌ها به صورتی است که بدون دغدغه  خبرنگاران بتوانند یکسال از آن استفاده کنند.

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کارت مترو خبرنگاران خبرنگاران خبرنگار مترو بلیت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است

تحصیلی  گفت: از مجموع سهمیه برنج استان سمنان ۲۵۷ تن برنج از نوع پاکستانی است که تا کنون ۱۱۰ تن توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ تن از سهمیه برنج استان سمنان از نوع تایلندی است که ۷۴ تن در ماه مبارک رمضان و نوروز عرضه شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اضافه کرد: برنج هندی به میزان ۴۴ تن به این استان اختصاص یافت که ۳۹ تن تاکنون توزیع شده است. از مجموع ۲۶۸ تن سهمیه شکر برای مصرف خانوار در استان نیز ۱۷۰ تن توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه