Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو خبری مبنی بر حاشیه سازی علوم پزشکی مشهد در کنگره التهاب عصبی در خبرگزاری تسنیم جزئیات این هنجار شکنی را جویا شدیم و با تکذیبیه این اتفاق مواجه شدیم.

 حمیدرضا رحیمی  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در راستای مصرف دخانیات در این کنگره گفت: باتوجه به عکس های منتشر شده از این مراسم این مسئله را تکذیب میکنم چراکه مصرف دخانیات طبق روال معمول مصرف کنندگان در فضای باز اتفاق افتاده  است که این رفتار در همه جا مشهود و بدون منع قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:کنگره بین‌المللی در دانشکده پزشکی مشهد حاشیه ساز شد

وی تصریح کرد: جمعی از شرکت کنندگان در این مراسم آلمانی هایی بودند که برای نخستین بار به ایران سفر می کردند و حجاب و پوشش این بانوان بدون  هیچ نقصی و براساس عرف معمول جامعه بوده است .

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص انتشار این خبر توسط خبرگزاری تسنیم گفت: به دنبال پیگیری های صورت گرفته این خبرگزاری موظف به حذف عبارت پوشش نابهنجار از خبر خود شد.

 

   

 

 امروز در یکی از خبرگزاریها آمده بود که افتتاح کنگره التهاب اعصاب در مشهد با حاشیه هایی همراه بوده است. هر چند حضور مهمانان خارجی در این نوع کنگره‌ها با پوششی متفاوت از عرف جمهوری اسلامی ایران، تبدیل به رویه‌ای ثابت شده، اما این بار، مهمانان داخلی و خارجی این کنگره بین‌المللی در حال مصرف دخانیات و با پوششی هنجارشکن در حیاط اصلی این محیط آکادمیک حضور یافتند.دانشجویان پس از اعتراض به انتظامات دانشکده با جمله «مجوز دارند» روبه‌رو شدند.

 انتهای پیام//ف. ح

از شایعه تا واقعیت یک کنگره    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تخریب سنگ‌نگاره‌های ۴ هزارساله در حاشیه مشهد و فروش آنها به عنوان سنگ معدنی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # باستان شناسی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • (ویدئو) تخریب سنگ‌نگاره‌های ۴ هزارساله در حاشیه مشهد و فروش آنها به عنوان سنگ معدنی!
  • استفاده مکرر از روغن سرخ کردنی روند آسیب مغزی را تسریع می کند
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • مواد غذایی مفید برای آسم و تنگی نفس