Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان طرح ارمغان تابستان شامل برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی ویژه کودکان، جوانان و نوجوانان در مؤسسه مهد قرآن کریم، مساجد و حسینیه‌های شهرستان بم اجرا می‌شود.

این طرح که از ۱۰ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد با همکاری مؤسسه مهد قرآن کریم و مؤسسه نوباوران جوان بم و اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/س

طرح ارمغان تابستان ویژه کودکان، جوانان و نوجوانان در مؤسسه مهد قرآن کریم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم

حافظ قرآن کریم که تلاوت زیبای او در تلویزیون مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، در تمرین پرسپولیس حاضر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار روز پنجشنبه 30 فروردین مقابل صنعت نفت آبادان آماده می‌شود، تمرینات خود را امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد که این تمرین، یک میهمان ویژه داشت.

صالح مهدی‌زاده حافظ و قاری نوجوان قرآن کریم که تلاوت زیبای او در تلویزیون مورد توجه مردم قرار گرفته، امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافت و سرخپوشان از وی به‌گرمی استقبال کردند.

جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس

مهدی‌زاده در جمع بازیکنان پرسپولیس، آیاتی از قرآن کریم را برای شاگردان اوسمار لوس‌ویرا تلاوت کرد.

پرسپولیس از ساعت 19 روز پنجشنبه 30 فروردین در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم