Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:43:45 GMT

توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های شهرداری گرگان است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۰۸۰

توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های شهرداری گرگان است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دادبود شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان در گرگان، اظهار کرد: مجموعه شهرداری گرگان همواره به فکر توسعه ورزش بوده و این حوزه از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است.

وی افزود: در حوزه زیرساخت های ورزشی شهر برنامه های زیادی داشته ایم و در توسعه ورزش همگانی که موجب افزایش روحیه اجتماعی می شود تلاش کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما به تمام برنامه هایی که موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود اهمیت می دهیم و برنامه های ورزشی یکی از آنهاست که می توان به برگزاری مسابقات جام رمضان در گرگان اشاره کرد.

شهردار گرگان با بیان اینکه ۲۰ پروژه بزرگ با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در گرگان اجرا خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی شهر بازی به زودی در گرگان اجرا خواهد شد که امیدواریم تا پایان مرداد ماه کلنگ آن به زمین زده شود.

دادبود افزود: طی امسال و سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل انجام شده و راه اندازی خطوط بی آر تی یکی از برنامه های شهرداری گرگان است.

وی ادامه داد: کریدور جدید حمل و نقلی در شمال شهر گرگان ایجاد خواهد شد تا اتفاق بزرگی در حوزه حمل و نقل این شهر رخ دهد.

وی در پایان گفت: پروژه هایی مانند آبشار ناهار خوران، آب نمای پارک شهر و ایستگاه دوچرخه النگدره را برای ایجاد شور و نشاط مردم شهر گرگان راه اندازی کردیم.

کد خبر 4639606

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا دادبود شهرداری گرگان جام رمضان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی مرادحسینی اظهار کرد: وجود رودخانه کارون برای اهواز یک موهبت الهی است که در کمتر کلان‌شهری شاهد آن هستیم و می‌توان آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر محرک توسعه مدنظر دانست.

وی افزود: بر همین اساس باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل رودخانه کارون در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که پس از انجام مطالعات و طراحی صورت گرفته، این پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال از دی ۱۴۰۲ آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: این طرح تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، به‌گونه‌ای که در حال حاضر ۱۵ هکتار مدنظر تسطیح شده است و سنگ‌چینی سرویس‌های بهداشتی، زیرسازی و جدول‌گذاری پارکینگ در حال انجام و زمین ورزشی والیبال و فوتبال ساحلی ۹۰ درصد و زمین تنیس و بدمینتون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: در این پروژه مواردی مانند اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، زمین بازی، آب‌نما، پارکینگ، باغ گیاه‌شناسی و مسیر دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی، شهرداری اهواز توضیح داد: توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه با تاکید بر پارک‌های محله‌ای از جمله اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا عملیات احداث پارک محله‌ای کودک در منطقه ۸ شهرداری در حال انجام است.

مرادحسینی خاطرنشان کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر هشت هزار متر مربع و با بودجه‌ای بالغ ۲۶ میلیارد ریال واقع در تقاطع بلوار اروند در حال حاضر در مرحله تکمیل پیاده‌روسازی، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی قرار دارد.

وی تاکید کرد: این پارک محله‌ای از امکاناتی، چون فضای بازی کودکان، آلاچیق، ست تندرستی، زمین ورزشی و سرویس بهداشتی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود