Web Analytics Made Easy - Statcounter

نانکلی گفت: بازی یک روش طبیعی در یادگیری است و کودک از راه بازی، تجربه و آزمایش می کند، نتیجه می گیرد ومی آموزد.

«یاسر نانکلی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بازی یک روش طبیعی در یادگیری است و کودک از راه بازی، تجربه و آزمایش می کند، نتیجه می گیرد ومی آموزد.

 

معاون آموزش ابتدایی استان همدان افزود:  بازی قدرت ابداع، ابتکار و تمرکز را در کودک می پروراند و او را در کشف رابطه میان اشیاء وآنچه پیرامون اوست یاری می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کودکان از طریق بازی بسیاری از مهارت های زندگی را فرا می گیرد، بیان کرد:  کودکان به صورت داوطلبانه در جریان یادگیری وارد می شوند و کتاب به صورت یک منبع  لذت بخشدر واقع به شکل یک میدان بازی تجلی کند و تفکر خلاق بیافریند.

 

وی اظهار داشت: بازی از جمله عوامل مهم در یادگیری و رشد تفکر کودکان به ویژه در مقطع ابتدایی می باشد،بعلاوه این بازیها می تواند به عنوان ابزاری مکمل، مفید و موثر برای پرورش افرادی سالم ، فعال و متعادل ازنظر جسمی و روانی در مدرسه ها استفاده شود.

 

نانکلی  با بیان اینکه توجه به اقتضائات و ویژگی های دوران کودکی در مدارس بسیار مهم است، اظهار داشت: بیش از 2 میلیارد ریال جهت تشکیل اتاق بازی و یادگیری درمدارس ابتدایی استان تخصیص داده شد.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر وهابیت مجلس اردبیل نیروی انتظامی فارس دانشگاه آزاد اسلامی اشتری حسین اشتری فرمانده ناجا قدرت یادگیری استان همدان بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حامد رستمی اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستا‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت همه توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار داشت: فرهنگسازی برای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکار‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.
رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستا‌های استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.
وی اظهاری امیدواری کرد اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در روستا‌ها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقا کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم.
به گفته این مقام مسئول، تشکیل شورای جوان سازی در روستا‌ها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان