Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزبیست و سوم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رعایت سرعت مطمئنه بهترین روش برای کاهش خطرات رانندگی می‌باشد سرهنگ "رضا رضایی"رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از موارد تخلفات شایع رانندگان وسایل نقلیه که منجر به تصادف و یا حداقل تشدید آن می‌شود تخطی از سرعت مطمئنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه موظفند در تقاطع‌هایی که چراغ راهنمایی و یا مامور راهنمایی و رانندگی یا تابلوی ایست نداشته باشد، سر پیچ ها، جاده‌های تنگ و بطور کلی در محل‌هایی که موانعی در مسیرحرکت آنان قرار داشته باشد و همچنین هنگام بارندگی یا مه یا کولاک و مانند آنها، از سرعت وسیله نقلیه تا حدی که بر حسب مورد برای پرهیز از خطر یا تصادف ضرورت دارد، بکاهند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: زمانی که شما در حال رانندگی هستید وظیفه دارید تمام حواس خود را متوجه راه و سایر استفاده کنندگان از راه کرده و برای مقابله با هرگونه خطر و حادثه احتمالی آمادگی داشته باشید، آگاهی از خطرات می‌تواند کمک موثری در تصمیم گیری بموقع شما داشته باشد، همیشه با سرعتی حرکت کنید که در مواقع خطر براحتی وسیله نقلیه را متوقف کنید، این شرایط قابل پیش بینی نبوده و هرموقع ممکن است پیش بیاید.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: همیشه در هنگام رانندگی سرعت مناسب اتخاذ کنید و فاصله کافی را با وسیله نقلیه جلویی در نظر بگیرید، اگر فاصله اتومبیل شما با وسیله نقلیه جلویی کم شد، با کاهش سرعت فاصله را زیادتر کنید در این صورت خطر حادثه کم خواهد شد، بنابراین بارعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی می‌توان از بروز تصادف جلوگیری کرده و دیگر شاهد حوادث تلخ و مرگبار در جاده‌ها نباشیم.   کولبر‌هایی با ۹۹ کیلوگرم تریاک در "نائین سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان امداد پلیس "اصفهان" در ساعات پایانی شب متوجه شدند چند نفر عابر در بیابان‌های اطراف ایستگاه بازرسی شهرستان "نائین" حرکت می‌کنند که بلافاصله وارد عمل شدند.
وی با اشاره به اینکه عابران به دستور ایست ماموران توجهی نکردند و متواری شدند بیان داشت: در یک عملیات ضربتی ۲ نفر از عابران دستگیر و تعداد ۵ کوله پشتی نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از کوله پشتی‌های کشف شده مقدار ۹۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری ادامه داد: ۳ نفر از قاچاقچیان در تاریکی شب متواری شدند و برای ۲ متهم دستگیر شده نیز پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را بکار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.


درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند

شهردار یزد گفت: پارک آموزش ترافیک شهرداری روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است و دانش‌آموزان مدارس استثنایی، رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در بازدید از پارک آموزش ترافیک شهرداری و روند آموزش رفتارهای ترافیکی با بیان اینکه باید برای ارتقای ایمنی ترافیک و رعایت حقوق شهروندی آموزش باید در تمام مقاطع سنی وجود داشته باشد، اظهار کرد: پارک آموزش ترافیک شهرداری روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است.

وی افزود: علاوه بر دانش‌آموزان مهدکودک، پیش‌دبستانی و سایر مقاطع تحصیلی، دانش‌آموزان مدارس استثنایی استان نیز آموزش‌های لازم را در خصوص رفتارهای ترافیک، مقررات ایمنی، عبور و مرور و خطرهای ناشی از بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی فرامی‌گیرند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: آموزش در این پارک به‌منظور نهادینه کردن و رعایت قانون و مقررات هنگام رانندگی و آشنایی کودکان با علائم ترافیکی است؛ بنابراین آموزش کودکان در هر زمینه‌ای که باشد، اثرگذاری بیشتری نسبت به آموزش بزرگسالان دارد زیرا کودکان در رده سنی قرار دارند که به‌راحتی آموزش‌های مختلف را فرامی‌گیرند و به‌خوبی آن را رعایت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است که این آموزش‌ها با همکاری پلیس راهور به دو صورت تئوری و عملی انجام می‌شود، به‌نحوی که در بخش تئوری، آموزش در کلاس با حضور مربی به صورت تصویری (پخش انیمیشن‌های ترافیکی)، برگزاری مسابقه و پرسش و پاسخ درباره مسائل ترافیکی و در بخش عملی در محوطه پارک، برنامه‌های آموزشی همچون نحوه آشنایی با چراغ‌ها، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، راه‌ها، پیاده‌روها، خیابان‌ها و دیگر نشانه‌ها که در مقیاس کوچک‌تر طراحی شده است، انجام می‌شود.

کد خبر 747073

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • خطرات از دست دادن آب بدن؛ چگونگی تأمین