Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید دریابانی در شهرستان میناب، شهادت این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مردم شریف استان هرمزگان و شهرستان میناب و به ویژه خانواده این شهیدان بزرگوار تسلیت گفت و عنوان کرد: این شهدای گرانقدر در راه حفاظت از امنیت مردم جان خود را فدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی، مرزبانی و دریابانی به صورت شبانه‌روزی برای صیانت و پاسداری از امنیت کشور در تلاش هستند و در این راه مقدس از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

استاندار هرمزگان افزود: نیروهای پرتلاش و خدوم انتظامی، مرزبانی و دریابانی در راه مبارزه با افرادی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند و در مقابل قانون می ایستند، با اقتدار و صلابت حضور دارند و در این راه شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم نموده ایم.

همتی تصریح کرد: دو شهید بزرگوار دریابانی در راه مقدس تامین امنیت و انجام وظیفه و مقابله با افراد شرور و قانون شکن، جان خود را تقدیم نمودند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: شورای تامین استان و مردم خواهان برخورد قاطع و بازدارنده با عاملان شهادت این دو شهید بزرگوار دریابانی هستند و انتظار داریم که دستگاه قضایی به سرعت این پرونده را مورد رسیدگی قرار داده و اجرای حکم مجرمان در محل صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید بدانند با شدیدترین شیوه با مخلان امنیت برخورد خواهد شد، چون مهمترین خواسته مردم تامین امنیت و برقراری نظم و انضباط در جامعه است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: کسانی که وارد مرز بی قانونی و شرارت می شوند و در اقدامی ناشایست در برابر مامور قانون دست به اسلحه می برند، باید در انتظار برخورد قاطع و شدید باشند.

همتی گفت: همه ما قدردان تلاش و رشادت ها و فداکاری شهدا و جانبازان و خانواده معظم آنان هستیم و این بزرگواران در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و کشورمان، فداکاری و ایثار بسیاری انجام داده اند.

وی یادآور شد: این دو شهید بزرگوار دریابانی در شهرستان میناب در راه مبارزه با قانون شکنان به شهادت رسیدند و قانون گریزان باید بدانند که برخورد قاطع و محکم با آنان صورت خواهد گرفت تا از این پس کسی به خود اجازه ندهد که چنین رفتار ناشایستی در برابر ماموران قانون انجام دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تامین امنیت جانبازان قانون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی