Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مجمع مشورتی زنان شهرستان خوی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از فعالان حوزه زنان در محل فرمانداری برگزار گردید.   در این مجمع که جمعی از بانوان فرهیخته شهرستان خوی در عرصه‌های مختلف علمی، ادبی، هنری، ورزشی و ... حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، تیموری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوی در این جلسه اظهار داشت: مطالعات جامعه شناختی نشان داده است که دستیابی به توسعه پایدار بدون مشارکت فعال زنان در تمامی عرصه‌ها اعم از خانوادگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی امکان پذیر نیست.   وی ادامه داد: یکی از عوامل و موانع مهم مشارکت زنان عوامل اجتماعی و فرهنگی است (در واقع انتظارات متفاوت جامعه از مرد و زن).

وی افزود: مشارکت زنان صرفأ به مفهوم بهره مندی آنان از مزایا و نتایج توسعه نیست بلکه آنان باید در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های توسعه مشارکت فعالانه داشته باشند.

تیموری در ادامه تصریح کرد: توانمندسازی فرآیندی است که طی آن زنان از نیاز‌ها و خواسته‌های درونی خود آگاه می‌شوند و جرات دستیابی به هدف را در خود تقویت می‌کنند و از توانایی‌های لازم برای عملی ساختن خواسته‌های خود برخوردار می‌شوند.

معاون فرماندار خوی گفت: طبق یافته‌های یک تحقیق که در گذشته انجام شده است عواملی همچون افزایش سطح تحصیلات، دسترسی به منابع مالی، بهبود وضعیت سلامت، برخورداری از حق مالکیت قانونی، رفع تبعیض از بازار کار و حذف باور‌های سنتی از عوامل موثر در توانمندسازی است.

در پایان با آراء بانوان حاضر در مجمع تعداد پنج نفر از بانوان به اسامی خانم دکتر فروتنی، خانم عظیمی، خانم دکتر نصیری، خانم گنجعلی و خانم سیفلو بعنوان هیأت رئیسه مجمع مشورتی زنان شهرستان خوی انتخاب شدند.   انتهای پیام/م   برگزاری مجمع مشورتی زنان شهرستان خوی    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود