Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@14:59:27 GMT

جزییات حذف قبض‌های کاغذی برق

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۳۳۴

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از نخستین روز از مهرماه سال جاری دیگر توزیع هیچ قبض کاغذی صورت نگرفته و ارسال قبض‌های الکترونیکی در مرداد و شهریورمسال جاری نیز به صورت آزمایشی انجام خواهد شد. ناطقان: غلامعلی رخشانی مهر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حذف قبض‌های کاغذی اظهار داشت: افق برنامه حذف قبض‌های کاغذی این است که از نخستین روز از مهرماه سال جاری توزیع هیچ قبض کاغذی صورت نگیرد و ارسال قبض‌های الکترونیکی در مردادماه و شهریورماه سال جاری نیز به صورت آزمایشی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی درباره ارسال آزمایشی قبض‌های الکترونیکی ادامه داد: در این زمان آموزشی اگر مشکلاتی درباره اطلاعات ما پیرامون تلفن همراه مشترکین و همچنین توزیع قبض‌های الکترونیکی باشد شناسایی و در جهت رفع آن اقدام خواهد شد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بیان کرد: در تمامی استان‌ها سرشماره‌ای پیرامون انتقال اطلاعات مشترکین برای قبوض الکترونیکی اعلام شده است تا پس از ثبت اطلاعات قبض الکترونیکی را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، شهروندان می‌توانند جهت اعلام اطلاعات خود پیرامون دریافت قبض الکترونیکی با سرشماره 35150 تماس حاصل کنند.

منبع: تسنیم برچسب ها: حذف ، قبوض کاغذی ، برق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حذف قبوض کاغذی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ سلطانی میرزایی اظهار کرد: در پی اخبار واصله، مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان سرخس، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت و نیروهای زبده هنگ مرزی سرخس اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ایی را کلید زدند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس با اقدامات اطلاعاتی یک ماهه و رصد رفت و آمد و نفوذ در باند قاچاق مواد مخدر، در نهایت پس از اطمینان از ورود محموله به شهرستان، در یک اقدام عملیاتی، با مشارکت تیم‌هایی از معاونت اطلاعات، دسته اطلاعات گروهان سرخس و مرکز گروهان سرخس- و اکیپی از انتظامی شهرستان، به محض ورود به شهرستان سرخس در مرکز شهر، اقدام به توقیف دو دستگاه خودروی پراید و سمند می‌کنند. 

وی پس از ایست مامورین، راننده خودروی پراید اقدام به فرار از محل می‌کند، که مامورین در عملیات تعقیب و گریز هر دو خودرو را متوقف و چهار قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر که در بازرسی از خودروهای فوق  هشت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچیان را تحویل مراجع قضایی دادند. 

سلطانی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان معاونت اطلاعات و دسته اطلاعات رزم گروهان سرخس بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با تلاش و حساسیت بالا با هرگونه جرایم مرزی، با جدیت برخورد خواهند کرد و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

دیگر خبرها

  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا از مرز ۴۰۰ هزار مجوز عبور کرد
  • ۲۶ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان