Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@22:54:52 GMT

برخورد پلیس خراسان جنوبی با سگ‌گردانی در سطح شهر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۳۷۶

برخورد پلیس خراسان جنوبی با سگ‌گردانی در سطح شهر

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سگ‌گردانی در سطح شهرهای استان نسبت به کشور کم است اما وجود دارد، تصریح کرد: پلیس با سگ‌گردانی در سطح شهر به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار مجید شجاع، دیروز ۲۲ خرداد، در حاشیه مراسم تکریم و معارفه معاون فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه علی رغم اقدامات انجام شده، از ابتدای سال جاری با افزایش تلفات جاده‌ای مواجه بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توصیه‌های پلیس برای کاهش سرقت‌ها و تصادفات، تصریح کرد: مردم باید مراقب خودروهای خود بوده و با رعایت مسایل امنیتی مانع از سرقت شوند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: خطای انسانی میزان فوتی‌های تصادفات را با افزایش ۴۰ درصدی در سال جاری مواجه کرده است.

شجاع ادامه داد: واژگونی، عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، تصادفات رخ به رخ و سرعت غیر مجاز از عوامل دیگر بروز تصادفات جاده‌ای امسال بوده است.

وی افزود: ۷۵ درصد آسیب جدی که به موتورسواران بعد از تصادف وارد می‌شود، به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به سرقت‌ها، بیان کرد: بخش عمده‌ای از سرقت‌ها به موارد خرد مانند سرقت قطعات خودرو و سرقت از مغازه‌ها اختصاص دارد که این امر نیز در سال جاری افزایش داشته است.

شجاع ادامه داد: ۷۵ درصد سرقت‌های صورت گرفته طی امسال کشف و به مال باخته‌ها برگشت داده شده است.

وی از کشفیات مواد مخدر نیز سخن گفت و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۸.۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش دارد.

شجاع یادآور شد: پلیس با کشف حجاب در خودروها نیز قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه تعرض به ارزش‌ها را به افراد هنجار شکن در سطح جامعه نمی‌دهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از برخورد ۴ تریلی و یک سواری در  محور طبس به اصفهان و مجروح شدن ۶ نفر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 19:55 شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک نفر شتر برخورد و شتر به لاین مقابل پرت شده که در همان زمان سه تریلی که هم سرویس بودن و یک سواری پشت سه تریلی‌ها در لاین مقابل در حرکت بوده است. تریلی اول به شتر پرت شده برخورد و در ادامه هر سه تریلی و سواری به صورت جلو به عقب با هم برخورد می‌کنند که بر اثر این سانحه 6 نفر مجروح که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 

 رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی مناسب از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

هشت مصدوم/ حادثه جان‌باخته نداشته است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز درباره این حادثه به خبرنگاران گفت: امدادگران هلال‌احمر شهرستان طبس با تلاش 5 ساعته به 8 مصدوم تصادف زنجیره‌ای در جاده طبس_خوربیابانک امدادرسانی کردند. 

علی کاوسی اظهار داشت:  بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر 90 جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد. 

وی افزود: در این حادثه چهار دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت 30 دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند. خوشبختانه این حادثه جان‌باخته نداشته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت