Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:27:07 GMT

قاطی کردن دستگاه خودپرداز بانک در ایستگاه مترو +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۴۳۴

قاطی کردن دستگاه خودپرداز بانک در ایستگاه مترو +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نقص فنی دستگاه خودپرداز بانک در یکی از ایستگاه‌های متروی لندن در انگلیس صحنه‌ای جالب در مقابل دیدگان مسافران قرار داد. در این اتفاق جالب که در ایستگاه متروی بوند استریت رخ داد نقص فنی این دستگاه خودپرداز موجب شد کاغذ‌های رسید ۲۰ یورویی به صورت خودکار از داخل خودپرداز خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مسافران برای دریافت پول قصد استفاده از این دستگاه را داشتند که این نگهبان امنیتی آن‌ها را از نقص فنی دستگاه آگاه کرد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این نگهبان امنیتی را در حالی که مقابل این دستگاه خودپرداز ایستاده است و مانع استفاده مسافران از این دستگاه می‌شود نشان می‌دهد. این ویدئو همچنین یک مشتری را در حالی که برگه‌های رسید زیادی مقابل پای او روی زمین ریخته شده است در مقابل دستگاه خودپرداز نشان می‌دهد.

شرکت لهستانی مالک این دستگاه خودپرداز بیت کوین در توضیحی اعلام کرد که به دلیل آنکه یک مشتری اقدام به برداشت مبلغ زیادی پول نقد کرده بود مقادیر زیادی رسید از دستگاه بیرون ریخته شد. "آدام گرامووسکی" مالک این شرکت گفت: "همانطور که در این فیلم می‌بینید یک کیف مقابل دستگاه خودپرداز قرار دارد. دستگاه‌های ما تراکنش‌های بزرگ را پشتیبانی می‌کنند و منصفانه است بگوییم ارائه‌دهنده طرحی مجدد و بزرگتر یک راه حل مناسب خواهد بود."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

نقص فنی دستگاه خودپرداز ایستگاه متروی لندن سوژه رسانه ها شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس جذاب ترین ها مترو خودپرداز بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی رسول سالاری، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جمع خبرنگاران گفت: طی فروردین ماه سال جاری ۸۹ هزار و ۳۶۶ مسافر در استان در قالب ۱۳ هزار و ۳۲۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل خراسان جنوبی افزود: بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدا شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان بیرجند و کمترین سهم جابجایی نیز مربوط به شهرستان درمیان بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است.

سالاری با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۴۴۲ راننده در بخش مسافر استان فعال هستند تصریح کرد: ۳۱۰ دستگاه سواری کرایه، ۲۰۸ دستگاه مینی‌بوس و ۲۹۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از مبدا ۱۶ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است.

وی تصریح کرد: این امکان برای مسافران فراهم شده تا علاوه بر تأمین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir نیز اقدام کنند.

وی عنوان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان خواهد بود.

کد خبر 6086128

دیگر خبرها

  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری