Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@13:10:01 GMT

هشدار فرمانده ارتش به دشمن

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۵۳۹

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: به دشمن هشدار می‌دهیم هیچ منطقه امنی برای هواپیماهای نظامی فرامنطقه ای در آسمان و زمین ایران وجود ندارد؛ حتی نزدیک شدن به مرزهای ایران به شدت پاسخ داده می‌شود؛ پس توصیه می‌کنم هرچه می‌توانید دور شوید. ناطقان: امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در یادواره ۱۲۸ شهید محله دروازه ری قم عنوان کرد: این محله، دروازه وصال شهر قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه‌ای که پذیرای ۱۲۸ شهید گلگون کفن دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم است. به راستی شهدا همانند مشعلی هستند که راه نهضت الهی را پیش روی امت اسلامی روشن کردند و همانا شهدا، بانیان و صاحبان اصلی انقلاب هستند. شهدا رفتند تا کشور در اوج قله‌های رفیع اقتدار باشد و سایه دلنشین انقلاب مأمن آیندگان شود. شهیدان با ایمان به وعده خدا می‌دانستند که راه شهادت نه بیم دارد و نه اندوه، و هرچه هست نشاط و ابتهاج است.

وی گفت: مدتی است که دشمن با تهدید و فشار حداکثری و حضور نظامی در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس رجزخوانی می‌کند تا به خیال خود ملت ایران را مغلوب قدرت پوشالی خود کند. از طرفی بر طبل جنگ می‌کوبد و از طرف دیگر پیشنهاد مذاکره می‌دهد و از سوی دیگر بر وسعت تحریمش می‌افزاید؛ همه اینها غیرقابل اعتماد بودن دشمن را ثابت می‌کند.

وی اظهار کرد: اگر امروز دشمن ما در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده، به دلیل مؤلفه‌های قدرت بازدارندگی ایران است. اگر دشمن احساس می‌کرد ایران اسلامی در حوزه دفاعی ضعفی دارد، بلاشک حمله می‌کرد؛ لیکن خوب می‌داند توان دفاعی ایران قهرمان قابل آزمودن نبوده و نیست و اولین اشتباه، آخرین اشتباه خواهد بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که هزینه تسلیم بسیار سنگین‌تر از مقاومت است، گفت: کشور در تأمین نیازمندی‌های خود به خودکفایی رسیده و به هیچ کشوری وابسته نیست؛ امروز پدافند هوایی مجهز به انواع سامانه‌های راداری بومی و در بحث شناسایی، درگیری، انهدام، جنگ الکترونیک و سایبر و انواع پهبادها است و آماده پاسخگویی به هرگونه تهاجم هوایی دشمن را دارد. امروز می‌توانیم در قلب دشمن هواپیماهای متخاصم را مورد اصابت قرار دهیم.

وی با بیان این‌که «نیروهای مسلح برای توسعه توان دفاعی مشروع خود از کسی اجازه نگرفته و نخواهد گرفت»، عنوان کرد: دشمن بداند نتیجه عملکرد نیروهای مسلح در برابر هر تجاوز، غیرقابل تصور و پشیمان کننده خواهد بود. امروز کلیه فعالیت‌های دشمن تا شعاع هزاران کیلومتر رصد دقیق اطلاعاتی می‌شود.  به دشمن هشدار می‌دهیم هیچ منطقه امنی برای هواپیماهای نظامی فرامنطقه ای در آسمان و زمین ایران وجود ندارد؛ حتی نزدیک شدن به مرزهای ایران به شدت پاسخ داده می‌شود؛ پس توصیه می‌کنم هرچه می‌توانید، دور شوید. منبع: ایسنا برچسب ها: هشدار ، فرمانده نیروی هوایی ارتش ، دشمن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی

ساعاتی پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده منطقه مرکزی ارتش از تصمیم خود برای استعفا از سمتش به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس بخش اطلاعات نظامی و فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در جنگ غزه، در یک روز استعفای خود را اعلام کردند.

پس از اعلام استعفای امروز «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

«یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این سمت، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

کارشناسان معتقدند طی روز‌های آتی شاهد استعفای بیشتری از فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل عدم تحقق اهداف اعلامی خود در غزه برای نابودی حماس و ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین خواهیم بود.

«رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرز‌های شمالی قابل تصور نیست.

دیگر خبرها

  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • عزت ایران با ایمان
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند