Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@05:21:40 GMT

وهابیت و داعش تربیت یافتگان یهود هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۶۰۶

وهابیت و داعش تربیت یافتگان یهود هستند

آیت الله فاضل لنکرانی گفت:رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه یهود دشمن عنود اسلام است، گفت: زنده بودن اسلام به اهل‌بیت(ع) است و دشمن هم این را می‌داند و امیدواریم که ان شاء الله هر روز این تأثیر اهل‌بیت در دنیا بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از دفتر آیت الله فاضل لنکرانی، آیت الله شیخ «محمدجواد فاضل لنکرانی» در ابتدای درس خارج فقه بحث صلاه مسافر در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار داشت: باید این روز مورد توجه شیعه و بلکه قاطبه مسلمین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: ما اگر بخواهیم فکر کنیم که در قضیه تخریب قبور ائمه بقیع و این مراقد مطهر فقط یک فکر جامد غیر صحیح وهابی دخالت داشته یک اشتباه بزرگ است. همان کسانی که وهابیّت را ایجاد کردند و در زمان معاصر ما تقریباً بعد از صد سال داعش را ایجاد کردند و همه شاهد بودیم که داعش تصریح می‌کرد به دنبال تخریب حرم حضرت زینب سلام الله علیها است و تصریح می‌کرد که بعد از گرفتن نجف و کربلا، دنبال از بین بردن اعتاب مقدسه است، اینها کشف از این مطلب می‌کند که دشمن اصلی اسلام حقیقت و زنده بودن اسلام را در اهل‌بیت متجلّی می‌داند، و به دنبال از بین بردن این آثار اهل‌بیت است.

 

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: چرا دشمن به دنبال از بین بردن محرم و صفر است؟ چرا به دنبال این است که تحریفاتی ایجاد کند و از مسیر اصلی‌اش حتّی قضیه مهدویت که خیلی داستان فراوانی دارد.

 

او خاطرنشان کرد: با تأملی که انسان می‌کند دشمنی که می‌گوئیم یعنی دشمن اسلام، آن یهود عنود به خوبی حقیقت اسلام را در مکتب اهل‌بیت متجلی می‌داند و می‌گوید باید کاری کنیم که بشر از اینها دور باشد! هر چه از آثار اینهاست باید از بین برود اینها وهابیت را ایجاد کردند و با فرمان آنها وهابیت این کار را انجام دادند، با فرمان دشمن و یهود، وهابیت مرتکب این کار شده، کما اینکه در زمان ما بر همه روشن بود که داعش در کجا تربیت پیدا کرد.

 

فاضل لنکرانی بیان کرد: زنده بودن اسلام به اهل‌بیت است و دشمن هم این را می‌داند و امیدواریم که ان شاء الله هر روز این تأثیر اهل‌بیت در دنیا بیشتر بشود و مخصوصاً حوزه‌های علمیه شیعه توجه بیشتری به مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و ارائه مکتب اهل‌بیت علیهم السلام به دنیا داشته باشند ان شاء الله.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر وهابیت مسجد مجلس اردبیل شیراز دهه کرامت شبستان بیرجند بیرجند تخریب قبور ائمه بقیع ع آيت الله فاضل لنكراني وهابیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه اسرائیلی: نجات یافتگان از طوفان الاقصی خودکشی می‌کنند

یک رسانه عبری زبان از شرایط وخیم روحی وروانی نجات یافتگان از طوفان الاقصی به ویژه کسانی که در جشنواره موسوم به نووا شرکت کرده بودند، خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گای بن شمعون یکی از صهیونیست‌‌هایی که از آن جشنواره جان سالم به در برده بود خبر داد، بسیاری از مردم به دلیل مشکلات روحی و روانی ناشی از شوک این عملیات دست به خودکشی زده‌اند اما نهادهای اسرائیلی هنوز زمینه معالجه آنها را فراهم نکرده‌اند.

به گفته این فرد، باید ما از سال گذشته تحت درمان قرار می‌گرفتیم اما همچنان در پیچ و خم بروکراسی در حال جنگ هستیم و به جای آنکه به دنبال معالجه خود باشیم در حال طی کردن مراحل بروکراسی می‌باشیم.

این رسانه اعلام کرد، داده‌های تحقیقات انجام گرفته توسط کنست، اخبار بسیار فجیعی را گزارش می‌دهد و حکایت از آن دارد که حدود 50 نفر از کسانی که از جشنواره نووا جان سالم به در برده بودند، تا کنون دست به خودکشی زده‌اند.

این عده روز هفتم اکتبر همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در یک جشنواره موسیقی در نزدیکی مرز با نوار غزه حضور داشتند و از آن زمان تاکنون هیچ نهادی حاضر به ارائه خدمات روانی به آنها نیست.

گفتنی است روزنامه هاآرتص در گزارشی که چند روز بعد از 7 اکتبر منتشر شد، فاش کرد، یک بالگرد نظامی اسرائیلی حاضران در این جشنواره را به رگبار بست و تعداد زیادی از آنها را قتل عام نمود.

براساس آمار اعلام شده توسط پلیس رژیم صهیونیستی 364 نفر از شهرک نشینان حاضر در این جشنواره روز هفت اکتبر کشته شدند.

بی‌سابقه‌‌ترین تظاهرات ضد نتانیاهو از 7 اکتبر برگزار شدارتش صهیونیستی تحقیقات درباره شکست 7 اکتبر را کلید زدامیرعبداللهیان: عادی‌سازی با اسرائیلِ پس از هفت اکتبر هزینه سنگینی خواهد داشتهاآرتص: بعد از 7 اکتبر اسرائیل نشان داد ضعیف‌تر از آنی است که حتی تصور می‌کردیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • رسانه اسرائیلی: نجات یافتگان از طوفان الاقصی خودکشی می‌کنند
  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • دستگاه‌های فرهنگی به دنبال رشد و تربیت هنرمند انقلابی باشند