Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:38:10 GMT

تهران| سوء‌قصد به جان امام جمعه نسیم‌شهر صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۶۲۷

تهران| سوء‌قصد به جان امام جمعه نسیم‌شهر صحت ندارد

دادستان شهرستان بهارستان با تکذیب خبر سوء قصد و شهادت امام جمعه نسیم شهر گفت: امام جمعه محبوب و انقلابی نسیم شهر صحیح و سلامت است و هیچ‌گونه سوء قصدی به ایشان نشده است. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر سوء قصد و شهادت امام جمعه نسیم شهر اظهار داشت: این خبر از مبنا کذب بوده ‌و امام جمعه انقلابی نسیم‌شهر در سلامت کامل هستند و هیچ‌گونه سوء قصدی به ایشان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات دستگیری ضارب پزشک نجف‌آبادی؛ موضوع سوء قصد به پزشکان سریالی نیستمدیر حراست ارشاد سیستان و بلوچستان مورد سوء قصد قرار گرفتروایاتی از سوء قصد به جان امام خامنه‌ای از زبان شاهدان عینی + فیلم

وی ادامه داد: موضوع انتشار این خبر توسط نهادهای امنیتی و مراجع قضایی در دست بررسی است که چه کسانی این اخبار کذب را با چه نیتی منتشر می‌کنند.

دادستان شهرستان بهارستان بیان کرد: مشابه همین خبر در استان فارس و شهر گلستان که هم نام با یکی از شهرهای شهرستان بهارستان نیز است اتفاق افتاده بود که در آنجا نیز خبر تکذیب و رد شده است.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ یک از پایگاه‌ها و کانال‌های خبری در شهرستان بهارستان این خبر کذب را پوشش نداده بودند و از خبرگزاری‌های و پایگاه‌های رسمی کشور تقاضا می‌شود بدون صحت و سقم چنین اخباری را منتشر نکنند.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد