Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰ کیلومتر از پروژه بزرگراه «تبریز - اهر» امسال به بهره‌برداری می‌رسد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جاده کنونی «تبریز - اهر» از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز است که طول آن ۹۲ کیلومتر بوده و ۶۲ کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده است؛ البته بخشی از آن به صورت شتاب‌زده زیر بار ترافیک رفته که باید از انجام چنین کارهایی اجتناب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در نظر داریم ۲۰ کیلومتر از این پروژه امسال و ۱۰ کیلومتر مابقی نیز سال بعد اجرا شود که در بازدید امروز تدابیری برای تسریع در اجرای پروژه اتخاذ شد. 
وی در پاسخ به این سوال که پروژه بزرگراه تبریز - اهر مشکلات مالی دارد؟ اظهار کرد: مشکلات مالی در طول تاریخ همواره بوده و هست، ما بر اساس آنچه که سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده، تعهد کرده و کار می‌کنیم و خارج از چارچوب و قوانین نمی‌توان برای این پروژه هزینه کرد. 
اسلامی بیان کرد: وزارت راه در آذربایجان شرقی پروژه‌هایی در زمینه‌های بازآفرینی شهری، تولید و عرضه مسکن، شهرهای جدید، فرودگاه، اتوبان، احداث خط آهن و احداث بزرگراه‌ها و راه‌های روستایی اجرا می‌کند و در سفر امروز به این استان روی بازدید از پروژه‌ها متمرکز شده‌ایم. 
وی با اشاره به بازدید از بافت فرسوده تبریز، افزود: ۹ شهر و در مجموع ۵۰ محله در استان ظرفیت برای بازسازی و بهسازی دارند که باتوجه به تفویض اختیارات بازآفرینی شهری به استانداران و تصویب بودجه لازم، پروژه‌های بازآفرینی شهری در حال اجراست. 
اسلامی اضافه کرد: بر اساس تاکید رئیس جمهور حدود هفت هزار مسکن جدید باید در بافت‌های فرسوده احداث شود و به‌ویژه در بخش حاشیه‌نشینی باید این سکونتگاه‌های غیررسمی را تعیین تکلیف کنیم. 
وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت سایر پروژه‌های آذربایجان شرقی، گفت: یک قطعه از پروژه آزادراه «تبریز - بازرگان» در حال اجراست و قرارداد قطعات دوم و سوم نیز منعقد خواهد شد، همچنین پروژه‌ه آزادراه «مراغه - هشترود» نیز در حال اجرا بوده که در سال‌جاری فعال‌تر می‌شود.
اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه‌مان برای تکمیل پروژه‌های حادثه‌خیز همچون تبریز - اهر بوده و در اولویت قرار داده‌ایم، امیدواریم باتوجه به منابع مالی بیشترین راندمان و تاثیرگذاری را داشته باشیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی بزرگراه ترافیک راه و شهرسازی سازمان برنامه و بودجه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد

مقیمی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، درباره برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه احیای واحدهای راکد کشور، گفت: مهم ترین رویکرد این وزارتخانه در راستای ظرفیت‌بخشی به واحدهای صنعتی است که زیر ۵۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع برای احیا و افزایش ظرفیت حدود پنج هزار و ۲۶۰ واحد راکد و با ظرفیت پایین در سال جاری برنامه ریزی شده است، افزود: سال ۱۴۰۲ در بخش احیای واحد های راکد هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ روند بهره برداری از واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی کشور حدود ۱۱ درصد افزایش داشت، افزود: ۴۷ هزار واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید و سال ۱۴۰۲ این رقم به بهره برداری ۵۳ هزار واحد در شهرک های صنعتی افزایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری
  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳