Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@20:41:00 GMT

افتتاح مقطع اول دبیرستان پسرانه سما تویسرکان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۹۰۷

افتتاح مقطع اول دبیرستان پسرانه سما تویسرکان

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی حسامی ارشد مدیر مجتمع سمای تویسرکان در رابطه با گسترش فعالیت این مجتمع آموزشی وابسته به واحد تویسرکان گفت: با توجه به پیگیری های لازم و اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح دبیرستان دوره اول پسرانه از مهرماه سال 198 دانش آموز می پذیرد و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در روزهای آینده به مدیریت دبیرستان مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دبیرستان در محل مجتمع آموزشی سما تشکیل به صورت تفکیک شده از لحاظ فیزیکی و زمانی با دیگر مقاطع مجتمع و با پذیرش در پایه هفتم شروع به کار خواهد کرد.

حسامی ارشد استفاده از ساختمان استاندارد و امکانات آموزشی مناسب و کادر دبیران مجرب و مدیریت توانا را از ویژگی های این دبیرستان عنوان و خاطر نشان کرد: این مجتمع آموزشی با به کار گیری کادر آموزشی و اجرایی توانمند، در سال گذشته در مقطع دوم دبیرستان دخترانه افتتاح و در سال جاری نیز با گشایش دبستان پسرانه و دخترانه توسعه یافت و در حال حاضر بیش از 256 دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند که با اضافه شدن مقطع اول تحصیلی دبیرستان پسرانه به این مجتموعه ی آموزشی تا حدود 800 نفر دانش آموز برای کلیه مقاطع پیش بینی شده و امکانات و ظرفیت لازم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /

268 / 320 افتتاح مقطع اول دبیرستان پسرانه سما تویسرکان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان؛با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگوهای برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح   برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد