Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۳ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در قم افتتاح شد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، افتتاح و بهره‌برداری از 33 پروژه و طرح بخش کشاورزی پیش از ظهر امروز با حضور محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، بهرام سرمست استاندار، عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم و جمعی از گلخانه داران و کشاورزان استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم به‌صورت نمادین از دو طرح و پروژه لوله‌گذاری  1000 هکتاری در دشت طغرود و کشت صنعت گلخانه‌ای در دو بخش جعفرآباد و خلجستان بهره‌برداری شد.

این پروژه‌ها به مناسبت هفته جهاد کشاورزی بااعتباری بالغ‌بر 600 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 247 نفر به بهره‌برداری رسیدند.

86 میلیارد تومان پروژه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شوداصفهان| خسارت 100 میلیارد ریالی سیلاب به منازل، راه‌ها و اراضی کشاورزیگلستان| تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای زیارت؛ 28 حکم اجرا می‌شود

11 پروژه بخش مدیریت آب‌وخاک با اعتبار بالغ‌بر 160میلیون ریال و اشتغال‌زایی 104 نفر، 6 پروژه بخش بهبود تولیدات دامی با اعتبار بالغ‌بر 378 میلیون ریال و اشتغال‌زایی 39 نفر، 2 پروژه بخش تولیدات گیاهی با اعتبار بالغ‌بر 560 میلیون ریال و اشتغال‌زایی 60 نفر، 13 پروژه بخش شیلات و امور آبزیان با اعتبار 382 میلیون ریال و اشتغال‌زایی 37 نفر و یک پروژه در بخش صنایع تبدیلی و غذایی با اعتبار 750 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 7 نفر، 33 پروژه‌ای بودند که امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در قم به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد